"לקיים דיון"

גפני דורש: לעכב את 'חוק ירושלים' של בנט

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מבקש לעכב את 'חוק ירושלים' של 'הבית היהודי', זאת על רקע העימות בינו לשר ליצמן בשל המשבר עם 'הבית היהודי' בגלל הרפורמים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מבקש לעכב את 'חוק ירושלים' של 'הבית היהודי'. בקשתו של גפני מגיעה על רקע העימות בין 'דגל התורה' לשר יעקב ליצמן בשל המשבר עם 'הבית היהודי' בפרשת הרפורמים.

גפני שיגר מכתב ליו"ר הקואליציה דוד ביטן ובו כתב: "בהמשך לשיחתנו אודות חוק יסוד - ירושלים בירת ישראל, מבלי להביע עמדה על החוק עצמו, מכיוון שמדובר בחוק יסוד ועל פי ההסכם הקואליציוני הנני מבקש לקיים דיון בחוק ולא להביאו לאישור מבלי הסכמה".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", במהלך ישיבת סיעת 'יהדות התורה' בשבוע שעבר הודיע ח"כ גפני כי יתייעץ עם גדולי ישראל באשר לחוק, אך טען כי יש לעכב חוקים של 'הבית היהודי' על רקע פגישתם עם ראשי הרפורמים מארה"ב בזמן המאבק על הכותל וההסתה נגד החרדים.

מנגד, השר יעקב ליצמן, טען כי יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הבטיח לו שלא יעשה פעולות נגד החרידם וכי אין לתקוף אותו. השניים התעמתו ולבסוף הודיע ליצמן כי יתמוך חבוק ירושלים בכל מקרה.

בקשת גפני מביטן מעבירה מסר לליצמן, כי למרות הדברים שאומר נגדו, הוא ממשיך לאחוז בעמדתו כי יש להעניש את 'הבית היהודי' ולהראות להם שיש 'תג מחיר' לפגישותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר