הזדמנות נדירה

רגע לפני בין הזמנים: הסרת משקפיים במחיר קבוצתי

המחירים היקרים וחוסר התאמת הבדיקות למגזר, הרחיקו את חובשי המשקפיים מלשקול ללכת לניתוח לייזר בעיניים. רגע לפני בין הזמנים מגיעה הזדמנות נדירה לכל מי שאי פעם התכווין להיפטר ממשקפיו. כל הפרטים (בריאות, שיווקי)

סוף עידן המשקפיים? אסותא אופטיק. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

ניתוח לייזר בעיניים הוא חלומם הכמעט בלעדי של רוב חובשי המשקפיים.

מעבר לפן האסתטי והנראות החיצונית, קצרות הראייה, מסתבר, הופכת עם השנים למוגבלות לא קטנה. במיוחד אם המספר גדל וגדל עם השנים.

מקומות רבים מציעים לנו ניתוחים חדשניים ומהירים, אבל המחירים היקרים מרחיקים אותנו מאפילו לשקול ללכת לבדיקה. האמת, גם תנאי הבדיקה לא מתאימים בדיוק לציבור שומרי תורה ומצוות.

באסותא אופטיק הרימו את הכפפה והחליטו לצאת למבצע חסר תקדים עבור הציבור החרדי מתוך הבנת הצרכים הפנימיים של המגזר בין בעלויות ובין בהתאמת תהליך הבדיקה.

מסירים את המשקפיים | לבדיקת התאמה ללא תשלום | לחצו כאן >>

מניחים את המשקפיים בצד. אילוסטרציה. צילום: Yaakov Naumi/Flash90

באסותא אופטיק ניתן לקבל את ניתוח הלייזר במחיר קבוצתי שמוזיל משמעותית את התשלום עבור התהליך. בנוסף, הבדיקות כולן מותאמות למגזר: ימים נפרדים עבור הבדיקות, הפרדה בין נשים לגברים, כאשר הבדיקות לנשים נעשות על-ידי אופטימיטריסטיות בלבד, וכן להיפך לגברים.

באסותא אופטיק תמצאו את טובי המומחים, ולא צריך לומר שזה המקום היחידי שבו ניתוח הלייזר מתבצע בבית חולים, כפי שרצוי לעבור כל ניתוח ברמה הגבוהה ביותר. אסותא אופטיק הנו המרכז היחידי בישראל שעומד בפיקוח JCI - תו התקן המחמיר ביותר בעולם לבתי החולים.

שיטת הניתוח לליזר בעיינים מתבצעת ללא סכין על ידי מנתחי עיניים בכירים ומנוסים והחזרה לשגרה מתבצעת תוך זמן קצר. כן, זה הרבה יותר פשוט ומהיר ממה שחושבים.

רגע לפני בין הזמנים אתם מקבלים הזדמנות נדירה להתחדש במה שכבר שכחתם ממזמן - ראייה בלי משקפיים. והבדיקה? היא כמובן בחינם.

מסירים את המשקפיים | לבדיקת התאמה ללא תשלום | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר