גוש עציון

פיגוע דריסה: חייל נפצע קל מעמוד תאורה שנפל מרכב המחבל

מחבל דהר עם רכבו אל קבוצת חיילי תותחנים, בין מעלה עמוס לתקוע, וגרם לנפילה של עמוד תאורה על חייל - שנפצע קל מהעמוד. המחבל שהיה חמוש בסכין נורה למוות (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: מדברים תקשורת. תמונה ראשית: צופן מצב. צילומים: flash90)

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על חייל שנפגע מרכב, מפיגוע דריסה בכביש תקוע-מעלה עמוס סמוך לצומת ה-T.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לחייל כבן 20 במצב קל. "במקום מחבל שנוטרל על ידי כוחות הביטחון", נמסר ממד"א.

פאראמדיק מד"א זכי יהב תיאר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 בהכרה מלאה, הוא סבל מחבלות בגפיים העליונות והתחתונות כתוצאה מפגיעת הרכב. בסיוע כוח רפואי של צה"ל שהיה במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי טיפול לבי"ח כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

(צילום: flash90)

מהצלה יו"ש נמסר, כי המחבל מת מפצעיו, לאחר שנוטרל על ידי כוחותינו. על פי דיווחים פלסטיניים, מדובר במוחמד אברהים ג'יברין, בן 23 מתקוע הערבית הממוקמת דרומית לבית לחם.

דובר צה"ל: פיגוע דריסה בוצע סמוך לתקוע הערבית לעבר חיילי צה"ל. הדורס יצא מהרכב עם סכין וניסה לדקור אותם. כוח צה"ל ביצע ירי לעברו והוא נהרג.

מבית החולים שערי צדק נמסר, כי למרכז הטראומה הגיע פצוע דריסה עם חבלה בירך ימין ובאמה ימין, כשהוא במצב בינוני ובהכרה מלאה. לאחר בדיקות הדמיה מצבו של הפצוע מוגדר כקל והוא יאושפז להשגחה.

המחבל מוחמד אברהים ג'יברין. ניסה לרצוח ונורה למוות (צילום: מתוך פייסבוק)
סכין המחבל בזירה (צילום: דובר צה''ל)
סכין המחבל בזירה (צילום: דובר צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר