פרי פלייס רחובות:

משקיעים בדירה להשכרה לסטודנטים ועולים במקום לטיסה חווייתית

הפנינג מכירות חגיגי לסיום השיווק של הבניין האחרון בפרויקט פרי פלייס ברחובות. במהלך החודש הקרוב יפתחו משרדי המכירות של פרי נדל״ן במתחם פרי פלייס ברחוב הרצל 238 ברחובות, מ-19:00 ועד 23:00 בלילה להפנינג מכירות ״לילות לבנים״ חגיגי, לסיום השיווק של הבניין האחרון מתוך 3 בפרויקט (נדל"ן, שיווקי)

משקיעים בדירה ועולים לטיסה. פרי פלייס. (צילום: יחצ)

במסגרת ההפנינג ייזכו רוכשי הדירות להשקעה לסטודנטים במקום לטיסה חווייתית במסוק או בכדור פורח שיוצבו במקום, לטיסה לילית חווייתית המשקיפה אל המתחם מלמעלה, העיר רחובות כולה ואזור השפלה.

בחברת פרי נדל״ן מציינים כי לא רק הרוכשים במקום יוכלו לחוות את הטיסה בשמי רחובות, אלא גם מי שרכש עד כה דירה בפרויקט יקבל אליו כרטיס ויוכל להגיע.

הפנינג המכירות בפרויקט פרי פלייס מגיע ימים ספורים לאחר שוועדת התכנון והבניה בעיר רחובות אישרה את הפרויקט פה אחד, לקראת קבלת היתר הבניה.

מדובר באחד הפרויקטים החשובים בעיר רחובות בשנים הקרובות, וכזה שאמור להביא להגדלת היצע הדירות הקטנות המוצעות להשכרה לסטודנטים, הנמצאים במצוקת דיור גדולה באזור השופע במוסדות אקדמאים.

שווק את הבניין השלישי והאחרון בפרויקט, שבו צפויים להיבנות סך של 750 דירות להשכרה לסטודנטים. פרי פלייס נמצא על קרקע בשטח של 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל, בסמוך למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קרית המדע ולתחנת הרכבת.

במסגרת השיווק של הבניין השלישי מציעה פרי נדל״ן לרוכשי הדירות בפרויקט ״ראש שקט״ של שנה בו מובטח להם לקבל בפרויקט שכ״ד חודשי על פי המחירים הריאליים באיזור. שכר הדירה שיקבלו הרוכשים למשך שנה יעניק להם תשואה שנתית המוערכת בשיעור של כ-6%.

מגורי הסטודנטים בפרויקט "פרי פלייס" הם של 2 חדרים בגודל של כ-35-42 מ"ר לכל יח״ד, בתוספת מרפסת של כ- 7 מ"ר, בכ-3 מגדלים בני 24 קומות.

המחירים של הדירות סטודנטים בפרויקט הם החל מ-670 אלף שקל, כאשר ההון העצמי הנדרש להשקעה הוא כ-320 אלף שקל בלבד. בנוסף לדירות הסטודנטים יכלול הפרויקט קניון בשטח של 7,500 מ״ר, מרכז קונגרסים ומלון בן 230 חדרים.

כדי להבטיח את שמירת אופיו של המתחם ואיכותו, ינוהל המתחם כולו על ידי חברת ניהול.

הפרויקט מוקם באזור המבוקש ביותר ברחובות, הסמוך לקרית המדע, למכון ויצמן לפקולטה לחקלאות ולתחנת הרכבת, מה שיאפשר לסטודנטים להתגורר במרחק הליכה ממקומות הבילוי של העיר, ממוסדות ההשכלה הגבוהה ונגישות גבוהה באמצעות הרכבת לאזור המרכז.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר