אקססוריז שווים

נשים, אלו המתנות שהגבר שלכן ישמח לקבל

הבעל תמיד ישמח שהארנק שקיבל בפורים לפני 10 שנים מישיבת "מרדכי הצדיק", יוחלף לו בהפתעה לארנק עור קטן ומדוגם שיסב לו קורת רוח בכל פעם שהוא יוציא אותו (סטייל ואופנה)

(צילום: shutterstock)

אומרים שלהבין נשים זו מלאכה סבוכה הרבה יותר מלהבין גברים, אבל בכל מה שקשור למתנות והפתעות - נשים הרבה יותר ברורות מגברים.

אישה תמיד תשמח לקבל במתנה תכשיטים, בגדים, פרחים, ושאר מיני אקססוריז נשיים, דבר המקל על הגבר ביום הנישואין וביום ההולדת של בת זוגו.

אלא ששני צדדים יש למטבע, וכמו שיש לה יום הולדת מסתבר שגם לגבר יש יום כזה - שמעמיד את האישה במצב חסר אונים: 'מה המתנה בה אוכל להפתיע אותו לכבוד יום ההולדת?'.

אז הנה לכם כמה רעיונות שיתקבלו בברכה על ידי גברים (ואתם, הגברים, תמיד תוכלו להוסיף בתגובות עוד רעיונות נוספים):

נתחיל עם העובדה המעניינת שמקורה ככל הנראה עוד מימי קדם - גברים אוהבים מוצרי עור. כך שתוכלי להחליף לו בהפתעה את הארנק שקיבל בפורים לפני 10 שנים מישיבת "מרדכי הצדיק", לארנק עור קטן ומדוגם שיסב לו קורת רוח בכל פעם שהוא יוציא אותו.

(צילום: shutterstock)

עם כל הכבוד לארנק, רוב היום הוא נמצא בכיס. כך שאם את רוצה שהמתנה תבלוט על בעלך, תוכלי לרכוש עבורו עט מעוצב שישפר באופן דרמטי את מראהו הייצוגי. חברות רבות גילו, שעט יוקרה הוא סמל סטטוס לאדם עם סטייל, והחלו לייצר כאלה בכמויות שאולי יבלבלו אותך, אך יתנו לך מבחר ענק שיבטיח כמעט בוודאות שהמתנה שלך תהיה ייחודית, ושבפעם הבאה הוא ישאיר גם רושם טוב חוץ מהחתימה.

shutterstock (צילום: shutterstock)

(צילום: shutterstock)

כידוע, אדם שמאחר אף פעם לא משאיר רושם טוב. בשביל זה הוא צריך שעון, ואולי גם כמה. כיום ניתן להשיג שעונים מעוצבים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים במיוחד שיאפשרו לך לרכוש צמד כאלו. את השעונים הוא יוכל להתאים ולשלב, בהתאם לאירוע או לשעה בהם הוא עונד שעון.

אם יש לו כבר את כל אלה ואת זקוקה לרעיון נוסף, ובמידה ולא הצלחת לגרום לו להפסיק לעשן, תוכלי לרכוש עבורו מצת 'זיפו' אופנתי, שישווה לו מראה סופר-אלגנטי בכל פעם שתחשוק נפשו בניקוטין. כי אם כבר לעשן אז שיהיה בסטייל...

המתנה כבר ארוזה? יופי. תפני מעט מזמנך היקר ותשבי לנסח לו מכתב. אולי הוא לא מבקש את זה ממך, אבל בסתר ליבו הוא ממש מצפה לזה. ושיהיה במזל טוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר