חיזוק מפתיע

בנט: "מגבה את נתניהו בפרשת הצוללות"

"נתניהו פעל נכון ברכישת הצוללות, אני מעניק לו גיבוי מלא" אמר שר החינוך בנט, ותקף כל כוונה לכונן עסקת חילופי שבויים עם חמאס: "יש להחזיר את הבנים בהתקפה ולא בעסקה" (חדשות, בארץ)

נפתלי בנט, ארכיון (צילום: Ohad Zweigenberg פלאש 90 )

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס היום (שני) בישיבת סיעתו לחקירת פרשת הצוללות, והעניק גיבוי לראש הממשלה בנימין נתניהו. בנט אמר: "כידוע כמי שמוביל קו עקבי של ימין ביטחוני ואידאולוגי בממשלה יש לי ולנו לעיתים מחלוקות עם ראש הממשלה אבל על דבר אחד אין מחלוקת - על הצורך לקבל החלטות למען ביטחון אזרחי ישראל".

"אני מבקש לומר מכאן כחבר קבינט שתמך בה עסקת הצוללות כי למיטב ידעתי והבנתי - כל המניעים באישור העסקה גיבושה וקידומה על ידי ראש הממשלה והקבינט היו מניעים ביטחוניים בלבד. אין לי ספק שראש הממשלה נהג בעניין זה על פי כללי הדין ואני מעניק לו גיבוי מלא, ומשוכנע, על לי כל הידוע לי כרגע, שלא נפל כל פגם בהתנהלותו".

בהמשך ישיבת הסיעה התייחס בנט גם לדיווחים לפיהם נרקמת עסקת חילופי שבויים בין חמאס לישראל ותקף את הכוונה לכונן עסקה כזו: "לאור הידיעות השונות בתקשורת הישראלית והזרה על מגעים בעניין כופות החיילים - אין בכוונתי להתייחס לפרטים אלא להביע את עמדתנו העקרונית וההחלטית כמובילי הימין הלאומי בממשלה".

"ככל שהדבר יעלה לדיון בדרג המדיני אני יכול להודיע מכאן: ביטחון אזרחי ישראל וחייליו מחייב אותנו להצביע בקבינט נגד שחרור מחבלים תמורת מידע, תמורת גופות חיילים משום שאת הבנים יש להחזיר לא בעסקה אלא בהתקפה. כלומר בהגברת הלחץ על חמאס בעזה ומחבליו בבתי הכלא שבישראל. לא בשחרור רוצחים אלא ביד תקיפה כלפי הרוצחים. הגיע הזמן להפוך את המשוואה, החזקת חיילים חטופים מנכס מנטל, כשהם מחזיקים בגופות חיילינו כל יום יהיה קשה מקודמו, אני מקווה ששרי הליכוד והימין יאמצו את עמדנו העקבית בסוגיה משום שוויתורים יעודדו חטיפות וכך גם קבעה הוועדה שדנה בנושא".

גם שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לדיווחים על קידום עסקת חילופי שבויים עם חמאס ואמר היום בכנסת כי: "אין שום משא ומתן עם חמאס. אנחנו משקיעים מאמץ בלתי פוסק במחויבות שלנו להחזיר את חיילנו ואזרחנו הביתה, המאמץ הזה לא נפסק אף לרגע אחד. אין שום פריצת דרך. נקודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר