תאילנד: החשוד היהודי פונה מהכלא לבית חולים

גורמים מקומיים בתאילנד עדכנו כי נתי חדד, היהודי בן ה-34 שנעצר בתאילנד בסוף השבוע האחרון, פונה מכלאו לבית החולים כשהוא פצוע. הרקע לפציעות נבדק (חדשות, בעולם)

המעצר של נתי חדד (צילום: מתוך khaosod.co.th)

גורמים מקומיים בתאילנד עדכנו הצהריים (שני) כי נתי חדד, היהודי בן ה-34 שנעצר בתאילנד בסוף השבוע האחרון בחשד כי עבריינים ישראלים פעלו ממרפאה שניהל כדי לסחוט דמי חסות מבתי עסק, פונה מבית הכלא לבית חולים מקומי כשהוא פצוע. הרקע לפציעה לא ברור ונבדק כעת.

כזכור, במהלך השבת האחרונה פשטו הרשויות בתאילנד, חיילים, שוטרים ואנשי משרד הבריאות, על מספר עסקים ישראליים באי קוסמוי וכן על בית חב"ד המקומי, ועצרו את חדד, שהקים את חברת "קוסמוי חילוץ והצלה", זאת לאחר שבמרפאה שניהל נמצאו כלי נשק.

בית חב"ד המקומי, מיהר להבהיר בצאת השבת כי אצלם הכל כשורה. "במסגרת פשיטה של המשטרה והצבא בקוסמוי לבדיקת עסקים, הגיעו גם לבדוק את עמדת השמירה בבית חב"ד כשעה לפני שבת. ב"ה שהבדיקה הראתה שהכל חוקי ותקין וקבלת שבת נערכה כרגיל בשמחה בהשתתפות כ-500 יהודים. בית חב"ד בקוסמוי, כמו כל בתי חב"ד בתאילנד, פתוח כרגיל ואנו כאן לשירותכם בכל עניין", נמסר בהודעה.

לפי הדיווחים של כלי תקשורת מקומיים בתאילנד, אזרח זר שמתגורר באי העביר למשטרה סרטון בו נראה ישראלי, לטענתו, דורש "פרוטקשן" מבעליו של עסק זר באי.

בפשיטה תפסו הרשויות אקדח, 85 כדורים, אפוד מגן של המשטרה, שלושה מכשירי רדיו ומסמכים שונים. גם תרופות וציוד רפואי שהיו במרפאה, הוחרמו והועברו לבדיקה.

בני משפחתו של חדד התגייסו כדי לסייע לו והם מגייסים 120 אלף שקלים כדי להביא לשחרורו בערבות. לטענתם הפרסומים שהופצו נועדו לפגוע בו. אלרין חדד, אחיו של נתי, אמר כי אחיו משתף פעולה ואף נתן את מצלמות האבטחה שברשותו לרשויות וביקש את עזרת הציבור לגיוס הכסף. כאמור, היום פונה חדד מבית הכלא לבית חולים - כך על פי מקורות בתאילנד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר