על אופניים, בבוקר שאחרי

גבאי: "אני מקבל הודעות גם מחרדים; רואים תקווה חדשה"

אבי גבאי, היו"ר הנבחר של מפלגת 'העבודה', יצא הבוקר מביתו בתל אביב לרכיבה על אופניו, סיפר כי הוא מקבל הודעות מכל המחנות ואמר: "אנחנו צריכים לצאת למסע שיממש את התקווה" (חדשות)

גבאי על אופניו, הבוקר (צילום: מוטי קמחי, ynet; צילום: וידאו: מתן טורקיה, ynet)

אבי גבאי, יושב-הראש הנבחר של מפלגת 'העבודה', שהפתיע את המערכת הפוליטית בניצחונו, יצא הבוקר (שלישי) מביתו בתל אביב ורכב על אופניו החשמליים.

גבאי, שוחח עם כלי התקשורת שהמתינו במקום ואמר כי "אני שמח שהצלחנו להביא תקווה חדשה לישראל".

גבאי הוסיף וסיפר על מה שהוא עובר מאז הניצחון: "אני מקבל הודעות מאנשים מכל המחנות – גם חרדים ואנשים שהצביעו ליכוד, רואים תקווה חדשה לישראל".

גבאי והאופניים, הבוקר (צילום: מוטי קמחי, ynet)

"עכשיו אנחנו צריכים לצאת למסע שיממש את התקווה הזאת ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי שזה יקרה", הוסיף גבאי. "עשינו אתמול דבר פשוט - וזו תשובה לעם ישראל. רואים הרבה מאוד פניות מאתמול מקהלים רבים למען מדינת ישראל וכל מה שנעשה היום זה עבור מדינת ישראל".

גבאי שהתמודד בסיבוב השני לבחירות ניצח לאחר שזכה ב-16,080 מקולות המצביעים שהם כ-52%, לעומת ח"כ עמיר פרץ, שהתמודד מולו וזכה ל-14,734 מהקולות שהם כ-48% מהקולות.

גבאי כיהן בעברו כמנכ"ל 'בזק' ו'בזק בינלאומי' ולאחר מכן נכנס לפוליטיקה כשסייע בהקמת 'כולנו' של משה כחלון וכיהן כשר להגנת הסביבה וכראש מטה השטח של המפלגה.

אבי גבאי בנאום הניצחון (צילום וידאו: MX1, ynet)

בהמשך, לאחר שהתפטר מתפקידו כשר בשל אי הסכמתו עם התנהלות הממשלה ומינוי אביגדור ליברמן לשר הביטחון, עבר למפלגת העבודה שם התמודד על ראשות המפלגה עד לניצחון אמש.

גבאי אינו נחשב בשר מבשרו של השמאל הישראלי. עברו הקפיטליסטי כמנכ"ל בזק גם לא עומד בדיוק לזכותו. גבאי אף הואשם בידי אראל מרגלית כי הצביע בעבר לליכוד דבר שאותו הכחיש בשידור חי למרות שבראיון אחר אמר שאכן הצביע לליכוד. לאחר מכן טען גבאי שהצביע עבור קדימה בראשות שרון ולכן התבלבל.

בנאום הניצחון בגני התערוכה, אמר גבאי כי "לכל מי שהטיל ספק בחיוניותה של הדמוקרטיה הישראלית, לכל מי שמיהר להספיד את מפלגת העבודה כמפלגה חיה, בועטת וחדשנית. לכל מי שהספיד את מפלגת העבודה כאלטרנטיבה לשלטון. לכל מי שחשב שאזרחי ישראל איבדו את התקווה לשינוי. לכל מי שטען שקמפיין חיובי לא מנצח בחירות. לכל אלה - התשובה היא הלילה הזה!".

גבאי והאופניים, הבוקר (צילום: מוטי קמחי, ynet)

"הלילה הזה - הוא חגיגה לדמוקרטיה הישראלית. הלילה הזה מסיים פרק במפגן אדיר של אמונה, הלילה הזה הראה את מפלגת העבודה במלוא עצמותה, בלילה הזה בחרתם בי ואני אסיר תודה לכם. בלילה הזה מפלגת העבודה נתנה בי אמון ואני מבטיח להיות נאמן לשליחות הציבורית שקבלתי, הלילה אנחנו חוגגים נצחון. ואחרי הלילה הזה יגיע יום של תקווה לעם ישראל, זה יום של ניצחון התקווה, יום של חזרה לשפיות, יום של חזרה לערכים שלנו, יום של חמלה וראיית הזולת, יום שמתחיל דרך. הדרך הזאת מובילה לשלטון חדש בישראל", אמר גבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר