רצח הדס מלכא

מסיעי המחבלים יואשמו בגרימת מוות ברשלנות

כתב אישום יוגש היום כנגד שניים שהסיעו את המחבלים שרצחו את השוטרת הדס מלכא בפיגוע דקירה בשער שכם. השניים יואשמו בגרימת מוות ברשלנות (חדשות, משטרה)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90. וידאו: דוברות המשטרה)

עם סיומה של חקירה מאומצת ומורכבת – יוגשו היום (רביעי) כתבי אישום בגין גרימת מוות ברשלנות כנגד תושב מזרח ירושלים ותושב שטחים שהסיעו המחבלים שביצעו הפיגוע הרצחני סמוך לשער שכם בו נרצחה לוחמת מג"ב הדס מלכא הי"ד.

"במהלך החקירה נאספו ראיות לפיהן הצלחנו להתחקות אחר מסלול הגעתם של המחבלים מהשטחים לירושלים ועד שביצעו את הפיגוע הרצחני. כל מי שמסיע שוהים בלתי חוקיים לתוך שטחי ישראל צריך לדעת ולצפות שביניהם עלול להיות מפגע שמבקש לבצע פיגוע טרור והמשמעות היא שברמה מסוימת הנו שותף לפיגוע ולתוצאותיו הקשות", כך ציינו במשטרה עם סיומה של החקירה והעברת החומר לפרקליטות ירושלים, שצפויים להגיש היום כנגד החשודים כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות.

משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי עצרו מיד לאחר הפיגוע שני חשודים מרכזיים, תושב עיסאוויה ותושב שטחים.
השניים נחקרו בחשד שארגנו את קבוצת השב"חים, בהם המחבלים, והסיעו אותם לשטחי ישראל ולירושלים יום קודם לפיגוע.

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת. ביום א' הוגשה כנגדם הצהרת תובע עם הארכת מעצרם והיום צפויה הפרקליטות להגיש כנגדם כתבי אישום.

בנוסף, הלילה נמסרה הודעה למשפחתו של המחבל מהפיגוע המשולב בשער שכם בו נהרגה רס"ר הדס מלכא הי"ד, על כוונה להריסת ביתו בדיר אבו משעל. ההודעה כוללת אפשרות להגיש השגה תוך 72 שעות על הכוונה להרוס את הבית.

כזכור, שני הוריו נאסרו לאחר מכן כשהסיתו לטרור ושיבחו את מעשה בנם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר