תמיכה מפתיעה

העדויות חושפות: הירי בכלבים בבית שמש - המוצא האחרון

העיתונאית לינוי בר גפן מפתיעה מתמיכתה בהחלטה לירות בכלבים המסוכנים בבית שמש ומתארת בפוסט את הבדיקה שערכה והעדויות שחשפו את הסכנה העצומה בעיר (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עיריית בית שמש ספגה ביממה האחרונה מתקפה צולבת על נושא הטיפול בכלבים משוטטים וההוראה לירות בהם בעת הצורך כשגם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, התערבה בנושא בפוסט בעמוד של ראש הממשלה וקראה לשר החקלאות אורי אריאל לפעול לביטול ההוראה המדוברת.

אלא שהבוקר (רביעי) התייצבה לצדה של עיריית בית שמש, בתמיכה בלתי צפויה, אשת התקשורת לינוי בר גפן, שכתבה בדף הפייסבוק שלה על הנושא והצדיקה את עמדת העירייה.

"לפני כמה חודשים הצטברו במערכת 'יהיה בסדר' פניות של תושבי בית שמש על מתקפת הכלבים המשוטטים ואוזלת היד שמגלה הרשות המקומית בטיפול בנושא", כתב בר גפן, "כאוהבת כלבים, ניגשתי לזה מצוידת במיטב הסטריאוטיפים: אוכלוסיה חרדית שנוטה לפאניקה מוגזמת כשמדובר בכלבים, הם בטח התגרו בהם וכמה נזק כבר יכולה איזו צ׳יוואווה לגרום באמת?", פתחה את דבריה בר גפן והוסיפה "אבל אז החלו העדויות של הנפגעים/ות".

"הם לא היו בפאניקה, הם לא התגרו בהם ואלה לא צ׳יוואוות אלא צאצאי כלבים נטושים שחיים בלהקות ביערות המקיפים את העיר ומתנהגים כמו חיות פרא אכזריות (ולא מחוסנות). חצי הרדמה לא עוזרים. נשים וילדים מצאו עצמם משתבללים ברחוב על הריצפה כשלהקות חשופות שיניים מקיפות אותם ולפעמים ממש קורעות אותם. גברים התחילו לסרוק עם מכוניות את הרחובות כדי להציל עוברי אורח שמצאו עצמם מטפסים על קירות ועמודים כדי להיחלץ. עוד עדות ועוד עדות", סיפרה בן גפן על המצב ההזוי אליו נקלעה העיר בית שמש.

"אני מתנגדת להסגר כלבים במכלאות אחרי שנשכו אם הם מחוסנים. זה לא עוזר לאיש. אני מתעבת אנשים שנוטשים את כלביהם (וכך נולדה, הרי, חבורת המשוטטים, לפני שנים). אבל לחסל את החבורה הזו זו לא אכזריות שרירותית, זה המוצא האחרון. אולי כדאי ששרה נתניהו תרים טלפון לחבריה הרבים בבית שמש ותברר לפני שהיא מתנשאת עליהם", חתמה את דבריה לינוי בר גפן.

הפוסט של שרה נתניהו

גם העיתונאי נדב איל התייצב לצדה של העירייה וצייץ: "קראתי את העדויות מבית שמש ונדמה לי שצריך לסמוך על השירות הוטרינרי שם".

כזכור, אתמול צייצה ג'ודי שלום-ניר-מוזס, אשת שר החוץ לשעבר שפוטרה לאחרונה מרדיו 'כאן', את המשפט המסית הבא: "אולי במקום לירות בכלבים, ירו בעובדי העירייה שנתנו את ההוראה?".

היום מתברר כי כרגיל היא נאלצה למחוק את הציוץ שכתבה מבלי לחשוב או לבדוק האם מדובר בהחלטה צודקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר