גבאי נכנס

יצחק הרצוג ימשיך בתפקידו כיו"ר האופוזיציה

בטקס שנערך במטה המפלגה בתל אביב החליף גבאי את היו"ר היוצא ח"כ יצחק הרצוג שימשיך לבקשתו של גבאי, שאינו חבר כנסת, לשמש כיו"ר האופוזיציה עד לבחירות (פוליטי)

(צילום: מוטי קמחי, ynet)

לאחר שניצח בסיבוב השני, יו"ר מפלגת העבודה הנבחר אבי גבאי נכנס בצהריים (יום ד') באופן רשמי לתפקידו במקומו של יו"ר המפלגה היוצא יצחק הרצוג. זאת למרות שהרצוג נענה לבקשתו של גבאי, שאינו חבר כנסת, וימשיך לכהן כיו"ר האופוזיציה.

גבאי התייחס באירוע שהתקיים במטה המפלגה בתל אביב לסקרים המחמיאים יחסית שפורסמו אתמול והעניקו לו בין 20-24 מנדטים ואמר "ברור ששמחתי לראות אמש את הסקרים, אבל יותר מכל הסקרים, שהם באמת מחמיאים ונהדרים, אני בעיקר מעודד מהתגובות של האנשים שאני שומע ומדבר איתם, מכל המפלגות, שמתכוונים לחזור למפלגת העבודה".

גבאי הוסיף ואמר כי "לצד השמחה יש אחריות גדולה שהטילו עליי. אעשה ככל שביכולתי כדי שננצח בבחירות. זו המטרה שלנו". יו"ר העבודה הנכנס הוסיף ואמר כי הוא מתכוון להיות נוכח במשכן הכנסת למרות שבפועל אינו חבר כנסת. "נעבוד בתיאום מלא", אמר להרצוג, "נעבוד בצורה עניינית, חברית ופתוחה כי רק ככה מנצחים".

הרצוג איחל לגבאי הצלחה בתפקידו: "יש עצב וגם מבט לעתיד ותקווה למשהו חדש, אני מתייצב כדי לעזור למשהו החדש הזה ונותן לך הזדמנות מכל הלב שתצליח, אני אסייע לך ככל שתחפוץ ותרצה. אני קורא לכל חבריי וחברותיי ממחנה העבודה והמחנה הציוני לצופף את השורות". הוא הוסיף ואמר כי הוא נענה לבקשתו של גבאי להמשיך לשמש יו"ר האופוזיציה, זאת לאור המצב הנדיר והמיוחד שנוצר ובו יו"ר המפלגה אינו חבר כנסת. "היו יושבי ראש לפניניו ויהיו יושבי ראש אחרינו", סיכם הרצוג, "אנחנו חלק משרשרת דורות ומורשת מפוארת ואנחנו נמשיך לשאת את המורשת הזו".

ביום שני ניצח גבאי את עמיר פרץ בסיבוב השני של הבחירות כשזכה ל-52.2 אחוזים מהקולות. בנאום הניצחון אמר גבאי כי כעת "מתחיל מסע הבחירות להחלפת השלטון בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר