זייברט: במקום הישיבה שפונתה - גני ילדים

לאחר שהשלים את פינוי ישיבת "שער התלמוד" ואילץ את ראשי הישיבה לפרסם התנצלות, לשכת ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט מפרסמת כי במקום יוקמו גני ילדים (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בני ברק: לאחר שהצליחו "לכופף" את ישיבת "שער התלמוד" ולאלץ את ראשיה לכתוב מכתב התנצלות בפני ראש העיר בני ברק חנוך זייברט, בלשכתו של ראש העיר הודיעו היום כי במקום יתוכננו גני ילדים.

הבוקר הגיעו למתחם הישיבה מהנדס אגף החינוך בעירייה שמואל כהן צדק ואנשי צוות נוספים לסיור בשטח הישיבה על מנת לתכנן את המקום לקראת שנת הלימודים הבאה. על פי התכנון של העירייה במקום מתוכננים להיבנות 6 גנים לילדים מיוחדים שיוכלו להיכנס למקום באופן מיידי כבר בראשון לתשיעי עם פתיחת שנת הלימודים החדשה.

מטעמו של ראש העיר נמסר: "ראש העיר חנוך זייברט הנחה הבוקר את כל אנשי משרדו לפעול במהירות האפשרית ולהקצות את כל המשאבים הנדרשים לבניית הכיתות על מנת שיתאכלסו כבר בתחילת השנה. זייברט הסביר את הנחייתו בכך שהחינוך המיוחד סובל ממצוקת מקום ועל כן יש לפתור את זה באופן מידי עם תחילת השנה".

עוד נאמר: "בנוסף החלו בעירייה לתכנן את בניית הכיתות הנסופות שאמורות להיבנות במקום ולאכלס למעלה מ1200 תלמידים בנוסף לילדי הכיתות המיוחדות הצורכים תנאים מיוחדים וכיתות רחבות. על פי התכניות שכבר אושרו במשרד החינוך. אמורות להיבנות במקום 40 כיתות רגילות ושש כיתות לגנים לילדים מיוחדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר