מסיבת חומש של תלמוד תורה "נחמת ציון"

סעודת החומש של ילדי כיתה א' נערכה בת"ת שע"י מוסדות "שובו בנים" בהשתתפות המשפחה ומחנכי הת"ת. הילדים למדו יחד עם נשיא המוסדות הרב אליעזר ברלנד (בארץ)

מסיבת חומש של ת"ת נחמת ציון. (צילום: יחצ)

בהשתתפות הורי וסבי התלמידים, המחנכים וצוות הנהלת הת"ת, התכנסו כל חתני השמחה - ילדי החמד של כיתה א' בת"ת "נחמת ציון" בעיר ירושלים ושייך למוסדות של קהילת "שובו בנים", למסיבת חומש מרגשת במיוחד לרגל ציון תחילת לימוד החומש.

כבר מבעוד מועד, נערכו צוות הת"ת וכלל הילדים למעמד – מתוך מטרה חינוכית לתת יקר וכבוד ללומדי התורה ולהעניק לילדים מתיקות וערבות בלימודה, הוכנו הילדים בלבוש פאר והדר לכבודה של תורה והתכוננו למעמד נרגשות וארוכות.

הילדים צעדו בזוגות ברחובה של עיר בצורה מסודרת ובשירה אדירה, אל ביתו של ראש הקהילה, הרב אליעזר ברלנד.

לאחר שעה של שירה והתעלות יחד עם הרב ברלנד, זכו הילדים ללמוד את הפסוקים הראשונים בחומש ויקרא יחד עם הרב. בתום המסיבה המרגשת, קיבלו הילדים את החומש החדש ועוד תשורה נאה מידיו של מנהיג הקהילה הרב ברלנד.

מסיבת החומש של שנה זו הייתה גדולה ומרשימה והצביעה על ההתפתחות של מוסדות "שובו בנים" והת"ת "נחמת ציון" של הקהילה המתפתחת באוהדי וחסידי בית מוסדות "שובו בנים".

מניין הילדים בת"ת כבר עבר את ה-500 ילדים, ולקראת שנה"ל התשע"ח, אומרים בת"ת כי צפויים להגדיל ולהרחיב עוד את השורות בעשרות ילדים נוספים.

בסיום מסיבת החומש המרגשת, הודו ההורים לצוות המסור של הנהלת הת"ת והמלמדים, על השקעתם המרובה בתלמידים לאורך כל השנה, ובפרט בעתות שמחה כאלו, אשר מנציחים בלב הילדים את הכבוד והאושר ללומדי התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר