עולים להתקפה

נתניהו לשרי הליכוד: יש לינץ' וקמפיין נגדי, צאו להגיד את האמת

ראש הממשלה כינס כמה משרי וח"כי הליכוד ושוחח עימם על החקירות האחרונות • נתניהו ביקש מהנוכחים להציג את העובדות לאשורן בראיונות שהם מעניקים בתקשורת (חדשות)

נתניהו, ארכיון (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (חמישי) חלק משרי וחברי הכנסת מהליכוד, ודן עימם בפרשות החקירה האחרונות - קשריו עם בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ' ופרשת הצוללות. "יש כאן לינץ' וקמפיין נגדי. המטרה היא להפיל אותי ואת הליכוד. גורמים פוליטיים ואנשי תקשורת שחוברים יחד", אמר נתניהו

בפגישה נכחו השרים, יריב לוין, זאב אלקין, מירי רגב ואופיר אקוניס. וחברי הכנסת הכנסת דוד ביטן, מיקי זוהר ואמיר אוחנה.

בפתח הדברים אמר להם נתניהו: "הוזמנתם כי רציתי לספר לכם את העובדות ואתם תציגו אותם בראיונות שתתנו בתקשורת".

ראש הממשלה התייחס לפרשת הצוללות ואמר: "לפי משרד המשפטים וגם לפי דו"ח המבקר, לא קיבלתי אף החלטה שנויה במחלוקת. בפרשת הצוללות הובהר מפורשות שאני לא מעורב. אבל זה לא משנה. אתם יודעים למה? כי ביבי אשם גם אם תוכח חפותו".

בתום הפגישה התייחס ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) לדברים ואמר: "אנו יוצאים להתקפה. נמאס מההכפשות הבלתי נסלחות כלפי ראש הממשלה. יש בידינו נתונים חותכים שאין לו שום קשר לאף אחת מהפרשות המדוברות. הגיע הזמן להפסיק לנסות להאשים אותו בכל דבר שקורה במדינה. צריך לחדול מהגישה הבלתי סבירה הזו שבה תמיד ראש הממשלה אשם עד שלא יוכח אחרת".

יצוין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו חשוד במעורבות בפרשת הצוללות, אך אחד המעורבים בפרשה עו"ד דוד שמרון נחשב למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא חשוד במעורבות בפרשה.

העננה הנוספת המרחפת מעל ראשו של ראש הממשלה בנימין נתניהו היא החקירה נגד בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ' ונגד בכירים נוספים בחברה. כזכור אתמול (רביעי) התפרסם דו"ח מבקר המדינה שעסק בהתנהלות משרד התקשורת אל מול חברת בזק בעת כהונתו של נתניהו כשר התקשורת.

בדו"ח כתב המבקר: "היה על משרד המשפטים למצות את בדיקותיו בנוגע לשאלה אם לפני גיבוש הסדר ניגוד העניינים, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושאול אלוביץ' דנו בנושאים שבתחום אחריותו של משרד התקשורת ושל השר העומד בראשו. בלא מיצוי הבדיקה, לא הוסר החשש שהם דנו בנושאים אלה, ולא ניתן היה לבחון את השלכות הדבר על החלטות שבהן היה מעורב ראש הממשלה במסגרת תפקידו כשר התקשורת לפני גיבוש ההסדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר