"היא מיתממת"

המנכ"לית הבכירה נשלחה למעצר בית ממושך

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק ומהנשים החזקות במשק הישראלי, נמצאת החל מהערב במעצר בית למשך תשעה ימים, זאת על רקע הפרשה המסתעפת סביב הבעלים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המנכ"לית, הנדלר (צילום: עמית מגל, ynet)

פרשיית בזק: לפני כשלושה שבועות פתחה הרשות לניירות ערך בחקירה גלויה שבמהלכה עוכבו לחקירה אלוביץ', בנו אור ובכירים בחברת yes, בהם המנכ"ל רון אילון. בבסיס החשדות עומדת 'עסקת בעלי העניין' שבמסגרתה רכשה בזק את אחזקותיה של חברת יורוקום - בבעלות אלוביץ' - בחברת yes.

היום (חמישי) שלח בית המשפט השלום בת"א את סטלה הנדלר, מנכ"לית החברה, למעצר בית בן תשעה ימים. השופטת נימקה כי "יש חשש סביר לשיבוש שאי אפשר להתעלם ממנו. החשדות הם ברמה אחרת ממה שהיה בדיון הקודם". הנדלר תפקיד ערבות של 700 אלף שקל ונאסר עליה לצאת מהארץ ל-180 יום.

עוד קודם אמר נציג הרשות לניירות ערך כי "המעורבות שלה משמעותית מאוד. היא הנושאת והנותנת מטעם שאול אלוביץ' והחברות לבין הגורמים. הגרסאות שלה מתפתחות ומיתממות. מחומרי החקירה עולה בבירור חשש ממשי לשיבוש".

בתגובה לכך נמסר מטעמו של פרקליטה עוה"ד נתי שמחוני: "סטלה מנהלת את בזק. אלוביץ' נשלח למעצר בית וללא סטלה בזק תישאר ללא ניהול. דיברתי עם דוד גרנות - היו"ר הזמני של בזק- והוא אמר שהוא חייב את שירותיה. החברה צריכה אותה, הציבור צריך אותה".

פילבר, מקורבו של נתניהו, בבית המשפט (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

עד כה יותר מ-10 בני אדם נחקרו באזהרה במסגרת פרשת בזק, כשמזכירת החברה לינור יוכלמן שוהה כבר יותר מ-18 ימים במעצר. היום נשלחו למעצר בית גם הבעלים של בזק שאול אלוביץ' ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר - הראשון לתשעה ימים והשני לשבועיים. אור אלוביץ', בנו של שאול המשמש דירקטור בבזק, נשלח אף הוא למעצר בית של 9 ימים.

"מדובר בשלוש פרשות שונות", הסבירה השופטת רונית פוזננסקי-כץ, "טענה בדבר העברת חומרים והוצאת חומרים מסווגים; חשדות בדבר הפעלה של גורמים שונים ונושאי משרה, ועבירות בתחום הדיווח וטוהר המידות שנוגעות לקשר בין החשוד לבין מנכ"ל משרד התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר