תושבים התלוננו

בני ברק: "מנוחת השבת שלנו הופרעה בגלל הכנות למופע בפרק הירקון"

הכנות למופע של להקת רוק בפארק הירקון בהשתתפות כ-60 אלף בני אדם, גרמו לרעש אדיר במהלך יום שבת בשכונות מערב וצפון ב"ב: "זה הפריע לנו בסעודה. הילדים התעוררו" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

מופע זמר של להקת הרוק Guns N' Roses, שמתקיים הערב (מוצ"ש) בפארק הירקון בתל אביב, גרם החל משעות הבוקר המאוחרות של יום שבת לרעש עצום ולהפרעה בקדושת ומנוחת השבת לרבים מתושבי עיר התורה והחסידות בני ברק, בעיקר אלו המתגוררים בשכונות צפון העיר.

מתברר, כי בשל המופע שהחל בשעה 20:00, כחצי שעה לפני צאת השבת, בהשתתפות כ-60 אלף איש, נערכו במקום הכנות ובדיקות סאונד החל משעות הצהריים המוקדמות.

"חזרתי מבית הכנסת ולאחר קידוש, מיד עם תחילת סעודות השבת, שמענו רעש של תופים ומוזיקה שגרם להפרעה רבה" מספר אבי המתגורר ברחוב פרל בעיר.

לדבריו, הרעש הפריע לסעודת השבת ולמנוחה. "במקום שנשיר זמירות בשקט ובנחת, נאלצנו לשמוע את המוזיקה הגויית שנשמעה מהפארק" סיפר אבי ל"כיכר השבת".

י. ח. תושב פרדס כץ, רוטן אף הוא ומספר כי "בשעה 17:00 התעוררו הילדים מהרעש שהגיע מההכנות למופע. אני מצפה מראש עיריית ב"ב שיפנה לפני כזה מופע, ויזהיר את עיריית ת"א והמארגנים לשמור על קדושת השבת ושלא להפריע למנוחת תושבי העיר השכנה. זה גרם לנו עוגמת נפש רבה" אומר התושב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר