המחבל שחוסל אמש

ביצע פיגועי ירי עם ארוסתו - כדי לשכנע את הוריה

הזוי: לחיסול המחבל הלילה בחילופי אש עם לוחמי הימ"מ שבאו לעצור אותו, קדם מעצרה של ארוסתו בידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים - להם גילתה למה הוא פיגע יחד עמה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המחבל שחוסל הלילה, בדברי שטנה נגד ישראל (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

הותר לפרסום היום (ראשון), כי המחבל שאחראי לשני פיגועי ירי באזור בנימין ונורה אמש למוות בידי כוחות הביטחון, ביצע אותם עם ארוסתו כדי שמשפחתה תשתכנע בכדאיות נישואיהם.

מחקירת השב"כ עלה, כי עמר אחמד חליל (34) מכפר עין, שנהרג במהלך מעצרו בעת שפתח באש לעבר כוחות הימ"מ והשב"כ, היה סוחר אמצעי לחימה ובעברו פעל במסגרת מנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

רואן עמבר, ארוסתו שנטלה חלק בפיגועים, הסגירה עצמה למנגנוני הביטחון הפלסטינים, שם היא עדיין עצורה. במערכת הביטחון קיבלו את המידע כי חליל הוא המחבל שביצע את שני פיגועי הירי באזור בנימין, וכשניסו הלילה לעצרו, הוא שלף נשק מייצור עצמי וירה לעבר הכוחות.

מאחר וכאמור פתח חליל באש, ירו לוחמי הימ"מ לעברו והוא נהרג במקום. חשוד נוסף שנכח במקום נפצע באורח קל ונעצר. הוא טופל על ידי הכוח.

הפיגועי בהם מדובר: ירי לעבר פילבוקס צבאי באזור נבי סלאח, ממנו לא היו נפגעים. וירי לעבר רכב באזור הישוב עטרת, ממנו נפצע קל אזרח ברזיל - מוסלמי - שנישא לפני כחצי שנה לאישה פלסטינית.

חליל, המחבל שנהרג הלילה (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

בעבר התראיין המחבל שחוסל, ובין יתר דברי השטנה שהשמיע, אמר: "ישראל יצאה לכמה מלחמות נגד הרצועה וחזרה מובסת - במלחמה הזאת (על הר הבית. א.ר.), מי יתן והיא תצא עם תבוסה עוד יותר גדולה. קולה של ההתנגדות חזק מתמיד והוא הגיע למיליוני אנשים, קולו של המו"מ הגיע רק למעטים ברשות הפלסטינית. אנחנו לא רוצים משא ומתן בכלל, כי לא נשאר לנו דבר לוותר עליו, ויתרנו על הכל. אם נמשיך במו"מ הזה, הרשות תוותר גם עלינו בגלל שאנחנו לא בעלי האדמה הזאת. לכן אנחנו תומכים בהתנגדות ולא במו"מ המדיני".

משב"כ נמסר: "שירות הביטחון הכללי, יחד עם שותפיו במשטרת ישראל ובצה"ל, ימשיך לפעול בנחישות לסיכול טרור באשר הוא ולפענוח מהיר של פיגועים חמורים אשר בוצעו נגד אזרחים ישראלים וכוחות הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר