האטרקציה נגמרה רע

התקרבה למטוס שהמריא - ונהרגה מזרם סילון המנוע

התיירת אחזה בגדר המקיפה שדה תעופה באיים הקריביים - הפופולרי בשל הסיכון שבקרבה לפעילות המטוסים - אך הועפה אחורנית מעוצמת זרם הסילון של מנועי המטוס (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מטוס - בקרבה מוגזמת (צילום מסך: מתוך QuillionPKR ביוטיוב)

תיירת מניו זילנד נהרגה לפני מספר ימים בעת שצפתה מקרוב בהמראה של מטוס סילון בשדה התעופה של האי 'סן מרטן' בקריביים.

היא אחזה בגדר המקיפה את שדה התעופה בזמן הצפייה, אך הועפה אחורנית וראשה נחבט בקרקע, מעוצמת זרם הסילון של מנועי המטוס שהמריא משדה התעופה 'הנסיכה ג'וליאנה' - אטרקציה מוכרת לחובבי מטוסים בפרט ולתיירים בכלל.

הסיכון שמושך רבים למקום, הוא בשל העובדה כי עקב מסלולו הקצר - רק 2.2 ק"מ לערך - נאלצים המטוסים להמריא ממרחק של עשרות מטרים בלבד מחוף ציבורי סמוך ואף לגשת לנחיתה בגובה נמוך מאוד.

עוצמת זרם הסילון של המטוסים הממריאים ונוחתים כמעט במרחק נגיעה, שמעיף לעתים קרובות את הצופים לחוף הסמוך ותולש בגדים מגופם, היא חלק מהאטרקציה שמושכת סקרנים רבים המתגודדים ליד הגדר המקיפה את השדה ונאחזים בה.

התיירת מניו זילנד היא הקורבן הראשון של זרמי הסילון החזקים בשדה התעופה, אך במקום כבר אירעו פציעות קשות בעבר. לפני כחמש שנים נפצעו שני תיירים במקום וסבלו מחבלת ראש ורגל שבורה.

ראש מערך התיירות של סן מרטן סיפר לעיתון מקומי כי נפגש עם משפחתה של ההרוגה ושהרשויות יבחנו את סרטוני האבטחה כדי להבין טוב יותר מה בדיוק קרה: "אף שהם הכירו בכך שמה שעשו אינו בסדר, כפי שברור משלטי האזהרה במקום, הם מצטערים שהסיכון שלקחו נגמר בצורה הנוראה ביותר שאפשר".

מהמשטרה המקומית נמסר: "התיירת בת 57 הגיעה לצפות בהמראה של מטוס מדגם בואינג 737, אך הועפה אחורנית ונפצעה באופן קשה. היא מתה מפצעיה בבית חולים זמן קצר לאחר מכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר