שגריר שוויץ בישראל בפגישתו עם ראשי 'חיים לילד': "אעשה הכול כדי לסייע לכם בפעילות החשובה"

השגריר הודה לראשי הארגון על פעילותם ובראשם לקיום מחנה הנופש הבריאותי לחולי CF. יו"ר חיים לילד הרב ראובן סקלר: "אני בטוח שהירתמותו של השגריר תאפשר לנו לקיים את הפעילות ביתר שאת" (בריאות, שיווקי)

שגריר שוויץ בישראל עם יו"ר חיים לילד הרב סקלר. (צילום: יחצ)

מחנה הנופש הבריאותי שמקיים ארגון 'חיים לילד' מידי שנה בשוויץ ופעילותו הברוכה בסיוע לחולי מחלות CF, הגיעה לאוזני פקידי הממשל הרשמיים בשוויץ וזוכה לברכתם הנלהבת.

השבוע נפגשו ראשי ארגון חיים לילד עם שגריר שוויץ בישראל מר דניאל הוך שהודה להם על פעילותם.

בפגישה השתתפו מארגני המחנה ויו"ר חיים לילד הרב ראובן סקלר, שהציגו לבקשת השגריר את מגוון הפעילויות שעורך הארגון לאורך כל ימות השנה בדגש על הפעלת מחנה הנופש הבריאותי בעיירה הציורית פרפן בשוויץ, לרווחת חולי מחלות הריאה ובני משפחותיהם.

במשך זמן ממושך האזין שגריר שוויץ בישראל על הפעילות הענפה של ארגון 'חיים לילד'. הוא התעניין רבות על מחלת הריאה CF והתוודע לעובדה שבישראל לבדה ישנם כ-700 חולים.

במהלך המפגש המיוחד דנו הצדדים בהעמקת הקשר בין השלטונות והארגונים בשוויץ לבין ארגון חיים לילד וזאת במסגרת ההיערכות וההכנות שכבר החלו לקראת קיום המחנה הייחודי בשוויץ בשבועות הקרובים.

שגריר שוויץ בישראל מר דניאל הוך התרגש מאד לחזות במגוון הפעילויות ואמר לראשי הארגון: "לרפא את החולים ולהעניק להם בריאות איני יכול אך אעשה כל שביכולתי כדי לעזור ולסייע לכם בפעילותכם".

יו"ר חיים לילד הרב ראובן סקלר הודה מצידו לשגריר על פעילותו להעמקת הקשר בין השלטונות השוויצרים לבין הארגון ואמר: "שוויץ מארחת אותנו מידי שנה בידידות, ואני בטוח שהירתמותו של השגריר בישראל ופעילותו למען החולים תאפשר לנו לקיים את הפעילויות ביתר שאת".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר