בין הזמנים

הבקתה ביער - חדר בריחה מרתק מותאם למגזר

לקראת בין הזמנים, כיכר השבת בפרוייקט מיוחד אוסף עבורכם את כל המקומות שבהם אתם פשוט חייבים לבקר: פעילויות, אטרקציות וכל מה שצריך לקראת חופשת הקיץ שתזכרו עוד המון זמן. הפעם הבאנו לכם את הטרנד שסחף את הארץ ועכשיו גם לציבור החרדי (בין הזמנים)

הבקתה ביער. חדר בריחה מרתק מותאם למגזר. (צילום: הבקתה ביער)

חדר היחלצות - "הבקתה ביער"

הקיץ הזה אתם יכולים לקבל חוויה מאתגרת ומהנה במיוחד. בטח כבר שמעתם על חדרי בריחה שהפכו את עולם הדמיון והמשחק למציאות ממשית, וכן, זה ממש לא רק לילדים.

אז מה קורה שם? חדר היחלצות, בריחה או איסקייפ רום, הוא בעצם חלל מעוצב עם סיפור מאחוריו: בילוי חברתי לקבוצה במירוץ נגד הזמן. במשך שעה אתם צריכים לענות על חידות, לעמוד באתגרים ולפתור את התעלומה שמסתתרת מאחורי החדר.

הבקתה ביער | האם תספיקו לחזור בזמן? | רח' המלאכה 4 רעננה | 058-6015588 | brainescaperaanana@gmail.com

"הבקתה ביער"הוא חדר היחלצות ברעננה ומעוצב כחוויה מרתקת, מותחת ומהנה. לא נחשוף יותר מדי פרטים כדי לא להרוס לכם. בגדול: בזמן שבית המשפט בהפסקה של שעה, אתם צריכים למצוא את הבקתה ביער ולהיחלץ ממנה עם "הכסף שלכם". לאורך הדרך ינתנו רמזים להתקדמות לפי הצורך. המתחם שומר שבת ומותאם למגזר.

עם מי הולכים? מספר המשתתפים המומלץ ל-"הבקתה ביער" הוא בין 2-8, ילדים מתחת גיל 16 בליווי מבוגר. המפגש החברתי מתאים לכל המשפחה, לחברים ולקבוצות בכלל שרוצות בילוי יוצא דופן, מהנה ומאתגר. על הדרך כדאי לדעת שהחוויה ב"הבקתה ביער" יכולה להיות מעולה גם לדייטים (אין ייחוד)...אז תחשבו טוב טוב עם מי אתם רוצים להינעל בחדר לשעה.

רגע אחרי פתרון התעלומה. מה אתכם? צילום: הבקתה ביער

רגע, זה מסוכן? אל דאגה, כמו כל המשחקים בסופו של דבר חדר הבריחה נועד לחוויה והנאה בלבד, ובמשך הפעילות צופים עליכם המארגנים כדי לכוון אתכם במידת הצורך.

אז כדאי לבוא עם חבר חכם? אפשר, אבל לא רק. החידות ב"הבקתה ביער" הן מגוונות ושונות וכל אחד יכול בתורו לתרום לקבוצה להצלחת המשימה. לא צריך לבוא אחרי חדר כושר, ולא צריך לבוא עם ידע מוקדם - פשוט תהיו עצמכם. אז מה כן צריך? הרבה מורל, אדרנלין גבוה, יצירתיות ונחישות לפתרון התעלומה.

גיבוש אמיתי - ב"הבקתה ביער" תדרשו להשאיר את המחשב והסלולרי בחוץ. רגע, למה? מטרת הבילוי היא לשבור לשעה את שגרת החיים, לצאת למסע בתוך סיפור ולהפעיל את המחשבה. מתי בפעם האחרונה פתרתם חידות עם ילדכם? מתי חבר שלך במשך שעה שיחק איתך בלי להיות שקוע בפלאפון?

הבקתה ביער | האם תספיקו לחזור בזמן? | רח' המלאכה 4 רעננה | 058-6015588 | brainescaperaanana@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר