"אום אל פאחם לא צריכה לעשות חשבון נפש"

בכיר באום על פאחם התייחס לתחושות ברחוב הערבי לאחר הפיגוע הקטלני ביום שישי בהר הבית, ואמר כי אינו חושב שיש לעשות חשבון נפש על הפיגוע. הוא הפנה אצבע מאשימה לממשלה (בארץ)

סגן ראש העיר (צילום: ynet)

סגן ראש עיריית אום אל פאחם בלאל מחאג'נה התייחס היום (ראשון) לתחושות בעירו על כך ששלושה צעירים תושבי העיר ביצעו את הפיגוע בהר הבית ביום שישי בו נרצחו שני שוטרים ישראלים.

בראיון ל-ynet סיפר סגן ראש העיר על המחבלים תושבי העיר ואמר: "אחד מהם עמד להתחתן עוד חודש ואחר היה סטודנט שרצה להיכנס לנבחרת ישראל בספורט. אלה היו צעירים עם עתיד לפניהם. לכן כולם מופתעים, אפילו ההורים שלהם מופתעים וכולם בהלם. לא יודעים איך הגיעו לזה".

מחאג'נה נשאל האם בהנהגה הערבית מתכוונים לערוך חשבון נפש בעקבות המקרה וענה: "למה נעשה חשבון נפש? עשינו דברים לא נכונים? לא חוקיים? אני חושב שהממשלה צריכה לעשות חשבון נפש נוכח הפערים והאפליה של החברה הערבית. צריך לתת לחברה הערבית להתקדם. אנחנו רוצים שהממשלה תתרום לחברה הערבית והיהודית יחד".

הוא הדגיש כי הוא והנהגת הציבור הערבי "דוחים כל סוג של אלימות ושימוש בנשק. אפילו התרענו בפני השר לביטחון פנים והמשטרה על כמות הנשק. 80 אחוז מהנשק הלא חוקי נמצא בחברה הערבית, תארו לעצמכם מה המצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר