צפו בווידאו

אל תנסו: יגואר השיקה רכב חדש בפעלול מטורף ומסוכן

יגואר השיקה את הרכב החדש שלה עם סרטון בו נהג פעלולים מבצע 'היפוך חבית' בזוויות מסוכנות. הרכב החדש פותח חזית מול מתחרות משמעותיות בקטגוריה. מתרשמים? (רכב)

השקת היגואר (צילום: יח"צ חברה )

יצרנית הרכב יגואר משיקה את רכב הפנאי הקומפקטי שלה, ה-E-פייס, שאמור להתמודד מול כמה מתחרים חזקים בקטגוריה.

עם ההשקה של הרכב, הפיצה יגואר סרטון ובו פעלול נהיגה מרשים למדי, עם קפיצה של 15.3 מטרים תוך כדי מה שמכונה בשפה המוטורית 'גלגול חבית' של 270 מעלות. את הפעלול ביצע נהג פעלולים מפורסם בשם טרי גראנט.

רכב הפנאי הקומפקטי מתבסס על פלטפורמת LR-MS, בדומה לרכבי יוקרה דומים בהם לנד רובר, דיסקברי ספורט וריינג' רובר איווק, עם מנוע מוצב לרוחב והנעה קדמית.

גודלו של הרכב דומה למתחרים, אודי Q 3 וב.מ.וו X1, אך בסיס הגלגלים ארוך יותר במעט, כך שיגואר תקבל את מרחב הפנים הטוב בקטגוריה.

עיצוב הפנים לא מחדש המון ודומה לדגמים אחרים של יגואר, עם הגה בעל שלוש צלעות ידית הילוכים בצורת ג'ויסטיק ולוחות מחוונים דיגיטליים אופייניים ליגואר.

ממערכות בטיחות כבר לא מתרגשים ברכבים בקטגוריה יוקרתית זו, והן יכללו כמובן מערכות בלימה אוטומטית במצבי חירום, מערכות שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שטחים מתים וזיהוי תמרורים.

המנועים שיוצעו עם הרכב כוללים את סדרת האינג'ניום המוכרת של יגואר, ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 249 כוחות סוס או 300 כ"ס) וטורבו-דיזל עם 150 כ"ס, 180 כ"ס ו-240 כ"ס.

כל המנועים משודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה, למעט הדיזל המוצע גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית והנעה קדמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר