סאגת הרישום

בית שמש: הארכה הסתיימה, הבנות לא שובצו

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבל פנה למשרד החינוך לקבלת ארכה של עשרה ימים על מנת לסיים את שיבוץ הבנות, התאריך עבר וחלק מהבנות - טרם שובצו בסמינרים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה אבוטבול (צילום: יעקב לדרמן)

סאגת השיבוץ לסמינרים נמשכת: בתחילת החודש הגיע תאריך היעד של משרד החינוך לשיבוץ כל הבנות לסמינרים, אלא שבעקבות מאבקים פנימיים בתוך עיריית בית שמש, הודיעה מחזיק תיק החינוך בעיר, ישעיהו ארנרייך, שלא יפעל לשיבוץ הבנות.

בעקבות ההודעה, שלח מנהל המחוז החרדי מכתב חריף לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול וביקש ממנו לפעול לשיבוץ כל הבנות.

בשיחה שקיים אבוטבול עם זהבי, ביקש ראש העירייה ארכה של מספר ימים נוספים לשבץ את הבנות, אולם ארכה זו הסתיימה בשבת האחרונה והבנות טרם שובצו.

כזכור, במשרד החינוך הורו לכל הרשויות המקומיות לשבץ את כל הבנות עד לראשון לחודש יולי - לפני כשלושה שבועות.

ל"כיכר השבת" נודע כי ראש העירייה לא השלים עד כה את השיבוץ ולדברי גורם העירייה, אבובטול טס בשבוע שעבר לחו"ל ואמור לחזור היום. כך או כך עד כה עדיין נותרו בנות רבות בבית שמש ללא שיבוץ לסמינר.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר אבוטבול כי "אני בארץ ויש קושי אובייקטיבי לסיים את מה שנותר". לדבריו, הוא היה בחו"ל בסמינר קצר בחינוך ונוער נושר. "משם גם פעלתי", הוא מבהיר.

אבוטבול מוסיף ואומר כי "היות שבכל נושא השיבוצים יש רגישות מאוד גבוהה של גדולי ישראל אז אני פועל לאט ובטוח. הרוב המכריע טופל, השאר ביומיים הקרובים בלי נדר, ובלי אקדחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר