הפתרון לשופינג המשותף: תא מנוחה לגבר

גברים שונאים לצאת לשופינג הרבה יותר ממה שנשים אוהבות שופינג - על זה, כולם מסכימים. אז מה הפתרון? משקיעים סינים פתחו תאי מנוחה עבור הגברים הנשרכים (MEN)

(צילום: shutterstock)

גברים שונאים לצאת לשופינג הרבה יותר ממה שנשים אוהבות שופינג - על זה, כולם מסכימים. כל זוג נשוי נתקל בפער הזה. בעוד הגבר היה רוצה להעביר את זמנו הפנוי על הספה בסלון, האשה סוחבת אותו בעל כורחו אחריה למרכז הקניות התורן, והוא משתרך בחוסר חשק מופגן.

איך בכל זאת מגיעים לעמק השווה? הסינים מצאו את הנוסחה שתגרום לגבר לרצות לצאת עם האשה לשופינג.

משקיעים סינים שהתופעה נגעה לליבם, פיתחו תאי מנוחה ייעודיים לגברים, בהם הגבר יוכל לשהות עד שאשתו תסיים את מסע השופינג שלה. התאים המיוחדים מאובזרים בכורסאות מסאג' מפנקות ובמסך ענק המשמש למשחקי וידאו.

יצרני התאים סיפרו כי מדובר בפיילוט ראשוני ומיוחד במינו ושעלותו של כל תא כזה היא 40 אלף יואן סינים (6,000 דולר) את המקום בתא ניתן להזמין באפליקציה בסמארטפון, ולעת עתה השימוש בתאים אינו עולה כסף.

מנהל הפרויקטים של חברת 'אינגרם' שאחראית על התקנת התאים אמר כי במידה ולתאים שהותקנו יהיה ביקוש, הם יתקינו עוד מאות תאים בקניונים הפזורים ברחבי המדינה.

לצד האהדה הרבה לה זכה, נשמעו גם קולות של מי שלא התחברו לרעיון. אחד מהם הוא ליאו טיאנגו, למשל, שסיפר שאשתו לא מרשה לו להיות בתאים הללו והוא ימשיך ללכת אחריה ולהחזיק לה את שקיות הקניה.

בעל נוסף סיפר כי הוא מעדיף להיות בחברתה של אשתו אפילו כשהיא עורכת קניות, מאשר לכלות את הזמן בתא זכוכית. אך בטלה דעתם אצל כל אדם, שכן רוב התגובות מהמיזם החדש היו נלהבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר