מאחורי הקלעים

המהלך הסודי שהוביל לסיכום בין 'דגל' וברקת

מאחורי הקלעים של דיל ברקת-דגל, עומדת הסכמה חילונית שקטה מעל לאפם של נציגי הסיעות החילוניות בירושלים, באמצעות המינהליים הקהילתיים החילוניים בשכונות (מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מאחורי הקלעים של דיל ברקת-דגל, עומדת הסכמה חילונית שקטה מעל לאפם של נציגי הסיעות החילוניות בירושלים, באמצעות המינהליים הקהילתיים החילוניים בשכונות יובל, רמות, נווה יעקב, גילה - שלאחר מסע מפרך מצד לשכת ברקת - נתנו אישור למהלך.

הדבר המרכזי שעמד למוקש בדיונים שבין דגל וברקת במטרה לשנות את מדיניות העיריה כלפי החרדים בשכונות המעורבות - היתה ועודנה ההתנגדות העיקשת של סיעות החילוניות התעוררות, ירושלמים, ומרצ.

נציגים אלו הודיעו לברקת שלא יאפשרו למהלך כזה לעבור בשום פורום כי מבחינתם זה לוותר על הבית לטובת החרדים לאחר כל שנות המאבק.

המהלך הסודי שהביא לפירוק ההתנגדות נחשף לראשונה כאן ב"כיכר השבת" - המינהלים הקהילתיים החילוניים שותפו בסוד בהליכי הדיונים הפנימיים בין דגל וברקת במהלך החודשים האחרונים ולאחר סדרת דיונים ומומ מפורט הגיעה הסכמתם למהלך זאת לאחר שהם קיבלו מענה לחששות מצידם, בצורת הקצאות, תקציבים והרחבת התשתיות הקיימות לטובת התושבים החילונים, באמצעות המינהליים ישירות מעל לראשיהם של הסיעות החילוניות.

בסביבת ברקת רואים במינהלים אלו את הדור החדש של ההנהגה בשכונות אלו והעניקו להם גיבוי לקבלת הישגים רבים לתושבים. הם כאמור העדיפו לראות את התמונה הכוללת של המהלך, מתוך הבנה שאי אפשר למנוע את כניסת החרדים כתושבים בשכונות השונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר