18 שנה אחרי

אסי אבוטבול נעצר בחשד לרצח בשנת 1999

המשטרה הודיעה כי עצרה בשבוע שעבר את איש העולם התחתון, אסי אבוטבול, בחשד לרצח אדם בשנת 1999 הקשור על פי החקירה לרצח עו"ד יורם חכם - בו הוא חשוד (חדשות)

אבוטבול בבית המשפט (צילום: אבי דישי, פלאש 90)

המשטרה הודיעה הבוקר (שלישי) כי עצרה בשבוע שעבר את העבריין אסי אבוטבול, שחשוד ברצח עורך הדין יורם חכם ב-2008, בגין חשד למעורבות ברצח נוסף, הפעם של אדם בשם ארתור רוזן ב-1999. סביב הסיפור היה צו איסור פרסום ועם סיום החקירה היום המשטרה פרסמה את הפרטים.

גופתו של רוזן נמצאה מוטלת בצד כביש 2, סמוך לאור עקיבא. תחילה נפתחה חקירה בחשד למעורבות בתאונת דרכים, אך בעקבות ממצאים שאותרו עלה החשד כי הקורבן נרצח.

בדיון שנערך ביום רביעי בבית משפט השלום בראשון לציון אמר השופט עמית מיכלס כי "יש גורם המקשר בין רצח יורם חכם לבין רצח ארתור רוזן", והאריך את מעצרו של אבוטבול בשמונה ימים. אבוטבול פנה לשופט ואמר: "50 יום אני במעצר. אי אפשר להשאיר אותי בתנאים האלה על רצח מלפני 18 שנה".

על פי המשטרה, הסתיימה חקירת פרשת רצח עו"ד חכם וכתב אישום יוגש נגד אבוטבול. סנגורו של אבוטבול, אבי כהן, טען בדיון בשבוע שעבר כי המשטרה הבטיחה שתגיע לבית המשפט עם הצהרת תובע לגבי הגשת כתב אישום בעניין חכם. ההצהרה לא הוגשה, ונציגת המשטרה אמרה בדיון כי "עלה נושא מתוך התיק של יורם חכם שגרם לנו לדחות את הגשת הצהרת התובע".

אבוטבול מרצה 17 שנות מאסר בגין ניהול ארגון פשיעה. באפריל האחרון הודיעה המשטרה על חידוש החקירה של רצח עו"ד יורם חכם, שחוסל באמצעות מטען חבלה שהוצמד למכוניתו שהתפוצץ ברחוב יגאל אלון בתל אביב. החקירה חודשה בעקבות מידע חדש שנמסר ליחידה לחקירות בינלאומיות. חכם ייצג את אבוטבול במשפט שהתנהל נגדו ב-2007, ובסיומו הורשע בניהול ארגון פשע ונשלח למאסר.

חקירת החיסול של חכם חודשה לזמן מה גם לפני כשנתיים. עם פרוץ חקירת פרשה 512 הפכו החשדות נגד אסי אבוטבול לרשמיים והוא נעצר עם אחרים בחשד למעורבות ברצח. אבוטבול הכחיש ושוחרר ממעצר בתיק כעבור זמן קצר כיוון שהמשטרה לא הצליחה לגבש כתב אישום בעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר