עשרות נהגים עוכבו

ליקויי בטיחות: המשטרה פשטה על האוטובוסים של חברת 'קווים'

עשרות שוטרים "השתלטו" פתאומית על האוטובוסים של חברת קווים באלעד, הובילו אותם לחניון סמוך, וערכו בהם בדיקות מקיפות שחשפו שלל ליקויי בטיחות חמורים. 20 נהגים עוכבו ונפתחה חקירה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האוטובוסים שנלקחו לבדיקה (צילום: דוברות המשטרה. תמונה ראשית, אילוסטרציה: כוח לעובדים, ynet)

שורה של תלונות ומידע מודיעיני הובילו היום (שלישי) לצעד משטרתי בלתי שגרתי בעליל: השבתת חלק ניכר מהתחבורה הציבורית בעיר אלעד.

הבוקר פשטו כוחות משטרה על האוטובוסים של חברת 'קווים' בעיר. עשרות שוטרים כיוונו את האוטובוסים לחניון סמוך לעיר לשם בדיקתם היסודיות והאפשרות כי קיימים בהם ליקויי בטיחות חמורים.

ואכן, רוב האוטובוסים - 20 מתוך 38 - הורדו מהכביש, בשל ליקויים חמורים שהתגלעו בהם. כצפוי, כתוצאה מפשיטה זו נגרמים איחורים ועיכובים בשירותי התחבורה בעיר החרדית.

פשיטה דומה שבוצעה בחודש עבר על אוטובוסים של חברת 'סופרבוס' (צילום: דוברות המשטרה)

מדוברות משטרת התנועה נמסר: "שוטרי אגף התנועה ביצעו פשיטה על חברת האוטובוסים קווים - במסגרת אכיפה ממוקדת של אגף התנועה כנגד עבירות ביריונות כביש ומסכנות חיים, פשטו הבוקר בלשי ושוטרי אגף התנועה על חברת האוטובוסים קווים סמוך לישוב אלעד".

"במהלך הפעילות נבדקו 38 אוטובוסים, כאשר 20 מתוכם נמצאו עם ליקויי בטיחות חמורים והורדו מהכביש. בשעה זו נחקרים 20 נהגים במשרדי החקירות של אגף התנועה, וצפויים להיחקר מעורבים נוספים".

חלק מהליקויים שנחשפו (צילום: דוברות המשטרה)
גלגל מסוכן של אחד האוטובוסים (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר