נשך ילד בן 8

יפוצה ב-1.2 מיליון שקלים על תקיפת כלב אמסטף

השופטת פסקה היום סך של מיליון ומאתיים אלף שקלים, כדמי פיצוי לצעיר בן 21 שננשך על ידי כלב מסוג אמסטף - בעת שהיה ילד בן 8, ודחתה את הטענה כי הוא התגרה בכלב (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כלב אמסטף. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כמיליון ומאתיים אלף שקלים נפסקו היום (שלישי) לצעיר שננשך על ידי כלב אמסטף כשהיה בן 8, כך על פי החלטת בית משפט השלום בתל אביב.

לפני 13 שנה, בעת שהתובע היה ילד כאמור, הוא הגיע עם בני משפחתו למתנ"ס הסמוך למקום מגוריהם, כשבאותו הזמן הגיע לשם גם הנתבע עם שני כלבי אמסטף ושחרר אותם בשטח המגרש של המתנ"ס, ללא מחסום או רצועה לפיהם.

לפתע זינק אחד הכלבים, תקף את הילד ופגע בו בפנים, בצוואר, בגב ובחזה. הוא הובהל אז לבית החולים, שם ניתחו אותו בדחיפות וטיפלו גם בקרע שאותר בעצב הפנים שלו. בחלוף 4 שנים נותח שוב הילד, וכמו כן הוא נזקק במשך השנים להיות במעקב פסיכיאטרי ורפואי.

נפגעי הכלבים בבית שמש מדברים (צילום: מתוך חדשות 2)

הנתבע טען בבית המשפט לסעיף של התגרות, המפחית את העונש, מאחר ולדבריו הילד התגרה בכלב האמסטף, אך השופטת דחתה על הסף את טענתו זו וקבעה כי לא הייתה כל התגרות מצד הילד-התובע, אלא רק ילדה בת שנתיים שהייתה עמם התערבה בנעשה לצורך הגנה עצמית.

על הפיצוי הכספי המשמעותי הוחלט, על אף שבזמן התקיפה הנתבע ניסה לשחרר את הילד ממלתעות כלבו - עובדה שאיתה הסכימה גם השופטת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר