"הדיווח - שקר גס"

ח"כי ש"ס מבהירים: "תומכים תמיכה מוחלטת בדרעי"

בעקבות דיווח ב"ישראל היום" על "מרד בש"ס", מבהירים חברי הכנסת במכתב מיוחד כי הדיווח הזה הוא "עלילת דם שקרית" וכי הם "תומכים תמיכה מוחלטת ביו"ר אריה דרעי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
היו"ר השר דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חברי הכנסת של ש"ס מכחישים בתוקף את הדיווח ב'ישראל היום' כי כביכול מספר ח"כים התאגדו וישבו לחשוב על "היום שאחרי" אריה דרעי והחליטו שלא לאפשר "הנחתה" מבחוץ או "כניסתו" של אלי ישי, כפי שהעיתון עצמו דיווח לפני כחודש.

במכתבם כותבים חברי הכנסת: "הרינו להודיע באופן חד משמעי כי פגישה כזאת מעולם לא נערכה וכי מדובר בשקר גס מוחלט. כל חברי סיעת ש"ס תומכים תמיכה מוחלטת ביו"ר התנועה השר אריה דרעי ומבחינתנו לא קיים מושג "היום שאחרי". זו עלילת דם שקרית".

לדבריהם: "מועצת חכמי התורה, כמו גם כל חברי הכנסת של ש"ס על כל חבריה, ונציגיה בכל הארץ עומדים מאחרי היו"ר אריה דרעי ללא שום ערעור".

על המכתב חתומים דוד אזולאי, יגאל גואטה, משולם נהרי, יצחק כהן, יואב בן צור, מיכאל מליכאלי, יעקב מרגי ויצחק וקנין.

על פי הדיווח ב'ישראל היום': "הקלטה של אחד מחברי הכנסת השותף לעניין, מתוך דיון סגור שעסק בנושא, הגיעה לידי 'ישראל היום'. 'טוב שכרגע אנחנו שותקים ולא מתראיינים, כי זה לא נכון עכשיו לדבר', נשמע הח"כ הבכיר מש"ס אומר במהלך השיחה הסגורה, 'אבל אנחנו לא יכולים להפקיר את הזירה. לא להנהגה בשליטה משלט רחוק (על ידי דרעי; מ"ט וי"ש), וגם לא להנחתה מבחוץ (כמו אלי ישי; מ"ט וי"ש). אחד מאיתנו צריך לקחת את זה, מי שימנה חכם שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר