התיעוד המלא

דקה אחר דקה: כך נרצחה הדס מלכא הי"ד • צפו

לפני כחודש ביצעו שלושה מחבלים את פיגוע הירי והדקירה בשער שכם, בו נפלה הלוחמת הדס מלכא הי"ד. מצלמות האבטחה מראות את שרשרת האירועים הטרגיים. צפו (ביטחון)

(צילום: באדיבות ערוץ 10)

לפני מעט יותר מחודש נרצחה לוחמת משמר הגבול הדס מלכא הי"ד ליד שער שכם בירושלים, עכשיו נחשפו ב'ערוץ 10' צילומי מצלמות האבטחה שמראים את הפיגוע המשולש דקה אחר דקה.

יום חמישי ה-15 ביוני, שלושה צעירים תושבי הכפר דיר אבו משעל שליד רמאללה הגיעו לירושלים באוטובוס דרך ים המלח. הם יורדים ליד התחנה המרכזית החדשה שבמזרח ירושלים ומעבירים את הלילה.

יום למחרת, מצלמות האבטחה תיעדו את מסלול ההליכה שלהם בדרך לפיגוע המשולב. הם התחילו בצעידה ברחוב הנביאים, ירדו בדרך לכיוון שער הפרחים, כאשר אף אחד לא יודע שבתיק הגב שנושא אחד מהם על גבו מצוי רובה מאולתר מסוג קרלו ושני סכינים.

הדס מלכא הי"ד

לאחר מכן השלושה התיישבו בבית קפה ברחוב, ואז קמו והמשיכו בהליכתם, במטרה לחפש הזדמנות לתקוף. הם נצפו כשהם הולכים בין רוכלי הדוכנים והקונים, נטמעים בין ההולכים והשבים.

הם החליטו לפעול ב-19:26 כאשר החלו לנוע לעבר רכב משטרתי - שניים מהמחבלים המשיכו להתקדם, השלישי שולף את הנשק האוטומטי ומתחיל לירות אם כי הוא סובל ממעצור בנשק - שוטרי מג"ב מגיבים במהירות ותוך שניות מסתערים לעברו ביריות והורגים אותו.

מחבל שני ניסה להוציא את הסכין ולתקוף את השוטרים שיורים בו למוות. המחבל השלישי בחולצת התכלת מתחיל במנוסה מהמקום לכיוון שער שכם. הוא מגיח מאחורי העצים, יורד במדרגות הסמוכות לעמדת השוטרים ומתנפל ודוקר למוות את הדס מלכא הי"ד, שהייתה בכוח הלוחמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר