המנכ"ל חשף

המצטיינת של 'אינטל' - אשת אברך, אם ל-12 ילדים

בסיור וועדת המדע של הכנסת, בראשות ח"כ מקלב, במפעל אינטל בקרית גת, התברר מי נמצאת ברשימת העובדים המצטיינים של שלוחת החברה העולמית במדינת ישראל (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan/Flash 90)

בסיור ופגישת עבודה שקיים היום (חמישי) יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) במפעל אינטל-ישראל, השתבח בפניו מנכ"ל החברה כי הוא מעסיק מאות נשים חרדיות ברחבי הארץ.

הסיור, שכלל ביקור באקווריום המשקיף על העבודה בחדר הנקי שבמפעל בקרית גת, חשף כי אחת מהעבודות המצטיינות במפעל – אשת אברך ואם למשפחה ברוכת ילדים בת 12 נפשות.

עם תחילת הביקור אמר מקלב, כי יש לסייע לנשים חרדיות המגיעות לעבוד במקום. "ברגע שאתם מספקים את הצרכים, סביבת עבודה ראויה מותאמת ומתחשבת, אתם מקבלים תמורה מעולה מהם, והדבר מביא למעגל של פתיחת דלתות בקרב חברות נוספות שרואות כי טוב".

הסיור, היום (צילום: אינטל)

מנהל המפעל בקריית גת, דניאל בן עטר, ציין כי המפעל פועל להתאמה מיטבית לעובדים מכלל המגזרים בישראל, כולל המגזר החרדי. לדבריו, גמישות של מנהלים יכולה להביא לשילוב יעיל של כל עובד מכל מגזר.

כאמור, בסיור הציגו בפני חברי וועדת המדע את 'החדר הנקי' - אולם יצור השבבים אשר פעיל בכל שעות היממה ונקי פי עשרה מחדר ניתוח ממוצע בישראל, רמת שמירת הנקיות גבוהה כאשר רק העובדים הנחוצים בלבד נכנסים לאולם כאשר לגופם ביגוד וציוד מגן מיוחד - רק לצורך תיקון תקלות שכן רובו פועל ללא מגע יד אדם.

כזכור, במסגרת רכישת מובילאיי, צפויה החברה לקיים חלק גדול מפעילותה בתחום הרכב האוטונומי מישראל, בתחומי האסטרטגיה, המכירות, הפיתוח והקידום, בהיקף שלא נראה כמותו בארץ. ועל כן העריך יניב גרטי, המנכ"ל, כי "לישראל סיכויים טובים להיות שנייה רק לארה"ב בתחום הרכב האוטונומי, וכי מבחינת אינטל צפוי הרכב האוטונומי להיות אחד התחומים הדומיננטיים ביותר בפעילותה תוך עשור, אם לא הדומיננטי ביותר, בהיקף של עשרות מיליארדים בשנה".

(צילום: אינטל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר