ירגיע את הרוחות?

המשטרה התקינה מעבר חדש בהר הבית ללא מגנומטרים

המשטרה התקינה הלילה מעבר חדש בדרכים להר הבית מצויד במצלמות מיוחדות שיזהו נשק - במקום המגנומטרים שעדיין לא הוחלפו • המוסלמים מסרבים לכל בידוק ומאיימים להמשיך בהתפרעויות (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המהומות סביב הרב הבית (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

המשטרה התקינה הלילה (ראשון) מעבר חדש לבידוק המתפללים שנכנסים להר הבית, שעשוי להחליף את גלאי המתכות (מגנומטרים) שהוצבו במקום וחוללו סערה. הבידוק במעבר יתבצע באמצעות מצלמות מעקב מיוחדות. עם זאת, גם הבוקר המוסלמים שהגיעו לשער האריות סירבו להיכנס להר הבית ומאיימים בהמשך המאבק האלים.

המעבר החדש אינו עורך בידוק פרטני לכל אדם שרוצה להיכנס לשטח ההר והוא כולל מצלמות מיוחדות שיוכלו לזהות אנשים שמחזיקים בסכינים, נשק, רימון או כל דבר חשוד אחר.

למרות המעבר החדש, נכון לשעה זו המגנומטרים במקום טרם פורקו והנושא נמצא בסמכות המשטרה להורות על פירוקם מה שככל הנראה לא ירגיע את המוסלמים המסרבים לכל בידוק למרות הפיגוע הרצחני בו נורו שני שוטרים למוות.

עשרות מוסלמים ושייחים שהגיעו לשער האריות הבוקר הביעו התנגדות לצעדים החדשים: "לא נסכים לבידוק החדש, המאבק שלנו יימשך ללא הפסקה בכל שעות היום".

יצוין, כי מסגדים רבים ברחבי העולם כולל במקום המקודש ביותר לאסלאם במכה מצוידים במגנומטרים שנועדו למנוע מטרוריסטים קיצוניים לפעול בתוך המסגדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר