חברת 'טבע' צפויה לפטר 350 עובדים; ההסתדרות: לא נסכים

ענקית התרופות הגנרית ישראלית הודיעה על פיטורי 350 עובדים בשני מרכזים של החברה ומבטיחה לסייע למפוטרים • ההסתדרות הודיעה: לא נסכים למהלך חד צדדי (כלכלה בארץ)

מפגינים מול טבע, ארכיון (צילום: דודו גרינשפן פלאש 90 )

כחלק מתהליך ההתייעלות שעוברת כעת ענקית התרופות הגנרית 'טבע' היא צפוייה לפטר 350 עובדים מהמפעלים בכפר סבא ובנאות חובב.

היום (ראשון) הודיעה טבע על יישום שלב נוסף בתהליך ביצור וחיזוק החברה, במקביל להודעה החלה הנהלת החברה לקיים שיחות עם וועדי העובדים באתרי החברה בכפר סבא ובנאות חובב בכדי להגיע להסכם מוסדר על סיום העסקתם של העובדים בחודשים ה'קרובים. כיום מעסיקה החברה 7,000 עובדים בכל מתקניה בארץ.

מטבע נמסר כי "התהליך מתנהל תוך קיום הליך היוועצות פתוח ושקוף עם ההסתדרות והוועדים. טבע מבצעת תהליך מורכב זה בכובד ראש, תוך שהיא דואגת לניהולו ברגישות המרבית ובליווי שוטף של מנהלי החברה המקיימים ערוץ תקשורת פתוח עם כל עובד ועובד על מנת להבטיח התנהלות הוגנת ומכבדת".

עוד נאמר בהודעת החברה כי: "מתוך מחויבות מתמשכת לעובדיה, והבנת האתגר שבמציאת מסגרת תעסוקתית חלופית, קל וחומר בדרום הארץ, תעניק החברה לעובדים שהעסקתם תסתיים חבילות ותנאים מהמיטיבים במשק. בנוסף, יינתן להם ליווי אישי, הכולל ייעוץ במהלך תהליך סיום ההעסקה, סדנאות והכשרות מקצועיות, כמו גם שירותי השמה, שיסייעו להם לאתר חלופות הולמות במטרה ליצור המשכיות תעסוקתית".

דובר ההסתדרות, יניב לוי מסר בתגובה: ״לא נסכים לשום מהלך חד צדדי שבו יפוטרו עובדים בחברת טבע. אנו מצפים מהנהלת החברה לנהוג באחריות ולא להכניס את מפעלי טבע בישראל לשורה של מאבקים שיביאו לסחרור מערכת יחסי העבודה״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר