נותרו ללא נשק

לוחמי העילית הרגו בידיים את מחבלי דאעש

לוחמים מיחידת הקומנדו הבריטית SAS הותקפו על ידי כ-50 מחבלי דאעש בעת שפעלו בעיראק, כאשר היו ללא נשק. הם השיבו מלחמה בידיים ובכל מה שמצאו באיזור (העולם הערבי)

לוחמי ה-SAS (צילום: שאטרסטוק )

לוחמים מיחידת הקומנדו הבריטית SAS הלוחמת בעיר מוסול שבעיראק נתקלו בקבוצה של מחבלי דאע"ש כשהם ללא נשק כאשר לרשות הכוח עמדו, מסיבה שאינה ברורה, רק כמה אקדחים וכדורים.

גורם ביטחוני בעיראק אמר כי "הלוחמים התגלו ליד הנהר בסביבת העיר מוסול והחליטו בינם לבין עצמם לצאת לקרב הזוי כי אם יפלו בשבי של הארגון האכזרי הם יוצאו להורג בצורה אכזרית".

לוחם SAS (צילום: שאטרסטוק)

הלוחמים אזרו אומץ והחלו בקרב פנים אל פנים אל מול לוחמי המדינה האיסלאמית, הלוחמים הבריטים הצליחו לירות כמה כדורים וכשאזלה התחמושת הקרב הפך לאכזרי במיוחד ואחד הלוחמים הבריטים הטביע בידיו לוחם של דאעש בנהר והביא למותו.

לוחמי ה-SAS נחשבים למיומנים בקרבות פנים אל פנים ומתאמנים שנים רבות על קרבות מסוג זה, והפעם לימודים אלו באו לידי ביטוי. לוחם אחר חיסל שלושה טרוריסטים בבעיטות.

הלוחמים השתמשו בכל מה שהיה להם ביד בכדי לחסל את המחבלים, הם השתמשו ברובים לא טעונים בכדי להכות בהם עד שאנשי דאעש נמלטו מהמקום כשהם פצועים וחבולים.

לוחם SAS (צילום: שאטרסטוק)

אנשי ה-SAS המשיכו ללכת רגלית עד שנתקלו בכוחות כורדים שסייעו להם להיחלץ מהמקום.

יומיים לאחר מכן כבר יצאו הלוחמים לפעילות כשרק שנים מהם נעדרו ממנה בגלל פצעי ירי, הסיפור שהפך לויראלי הביא לגאווה גדולה ליחידה שקבלה בבריטניה מחמאות רבות מאזרחים רבים במקביל בתקופה האחרונה פורסמו דיווחים כי יחידת הקומנדו קבלה הוראה לחסל כל אזרח בריטי שהצטרף לדאע"ש בכדי שזה לא ישוב לבריטניה ויעסוק בטרור באירופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר