בין הזמנים

הילולת האר"י השבוע: 24 שעות של לימוד ותפילה

לאחר ההצלחה שנה שעברה, גם בהילולא השבוע יוקם אוהל ענק וממוזג עבור רבבות העולים לציון קברו של האר"י ביום חמישי הקרוב בצפת. במשך יממה שלמה, יוגשו אוכל ושתייה לטובת האורחים, דברי תורה ותפילות. כל הפרטים (בין הזמנים)

קבר האר"י ז"ל. (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

הילולת האר"י | חמישי ד' אב בשעה 15:00 - שישי ה' אב בשעה 15:00| רחבת הכניסה לבית העלמין צפת

לכבוד יום ההילולא בחמישי הקרוב, ליל ה' מנחם אב, ובהתאם להוראתו המיוחדת של הרבי מליובאוויטש לעלות ולהתכנס בציון האריז"ל ביום ההילולא, יזמה אגודת קרית חב"ד בצפת, זו השנה השניה, הקמת "אוהל הכנסת אורחים - חב"ד" לאלפי האורחים שהגיעו להשטתח על ציונו של האריז"ל ביום ההילולא.

האוהל המרווח והממוזג, מעל 300 מ"ר, יוקם בכניסה הראשית לבית החיים, ויוגשו בו במשך 24 שעות ברציפות ארוחות חמות לאלפי הסועדים, יחד עם אולם ממוזג לתפילות ולימוד, עם ספרי תפילה ולימוד, בו גם יימסרו שיעורים בתורת האריז"ל במשך יום ההילולא.

השיעורים יועברו בשידור חי באמצעות האינטרט לצופים בכל רחבי העולם. לינק לצפיה יתפרסם בהמשך. מתחם נפרד באוהל הוקצה גם לנשים, שיהנו גם הם מהכנסת האורחים והסעודה המכובדת.

בנוסף, על מסך ענק שיועמד ליד האוהל, ובשעות היום בתוכו, יוקרנו מראות קודש מהרבי, ומאות רבות של ספרי חסידות בסיסיים ימכרו במחירים מוזלים. כמו כן, יוצע לנוסעים לקחת עמם "צידה לדרך" שתיה וכיבוד בדרכם לביתם.

הפעילות בניהולו של שליח הרבי לצפת הרב חיים קפלן, בסיוע המועצה הדתית והקדש בית העלמין בצפת והיא מוקדשת לזכותו של ר' חיים צבי בן שולמית.

אוהל הכנסת אורחים בעיר צפת. צילום: יחצ
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר