לקראת החופשה

המדריך המלא: איך לשרוד טיסה עם תינוקות

רגע לפני שאתם ממריאים אל היעד שבו תבלו את חופשת הקיץ שלכם, אספנו עבורכם כמה טיפים לטיסה רגועה: מה צריך לקחת בשביל להנות בטיסה עם הילדים שלכם? (תיירות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הכל כמעט מוכן, המזוודות ארוזות והדרכונים שמורים בקפידה. אבל ישנם כמה דברים שכדאי לכם לשים אליהם לב במידה ואתם מתכננים לטוס עם פעוטות רכים, שלא יהפכו את הטיסה לקשה.

הפרד ומשול? לא במקרה הזה. אל תחכו לצ'ק אין, וודאו עוד בזמן סגירת הכרטיסים שבני המשפחה יושבים יחד ולא מופרדים בזמן הטיסה, המרחק עלול להוות בעיה בשמירה על השקט של כלל יושבי המטוס.

מתלבשים על הטיסה. אל תכבידו עליהם בלבוש מציק ומסרבל, הלבישו את הילדים בחולצה קצרה, מכנס קצר וסנדלים, ודאגו שבתיק יהיו גרביים לזמנים הקרים יותר. אל תשכחו בגדים להחלפה (גם למבוגרים).

תינוקות. מומלץ להצטייד בכמות של לפחות שישה טיטולים לטיסות קצרות, משהו בגובה הרם גורם להם להתמלא במהירות גבוהה מהרגיל. לפני העליה למטוס החליפו להם את החיתול בפינות ההחתלה שנועדו בדיוק לכך. מגבונים - לפחות חבילה אחת שניתנת לסגירה בקלות. מגבוני חיטוי - מוצר מומלץ ביותר שישמש אתכם לניקוי משטח האוכל, השירותים, ומדף ההחתלה.

קחו תיק קטן עם הדברים שתצטרכו במהלך הטיסה (צילום: שאטרסטוק)

לתינוקות מתחת לגיל שנה כדאי לדאוג לעריסה, את העריסה ניתן לבקש מהדיילים והיא ניתנת על בסיס מקום פנוי.

תרופות ושאר מרגיעים. משכך כאבים לילדים שגם החום שלהם ממריא, טיפות אוזניים - לרגעים החרדתיים שלאחר ההמראה בהם הילדים לא מבינים מהי התחושה שהם חשים באוזן, שתי טיפות וזה מאחוריכם. פלסטרים צבעוניים - המרפא הרשמי של כל מכה. אקמול - אחרי כל זה גם ההורים צריכים משהו נגד כאב ראש.

קדימה, אוכל. אם זו לא טיסת לואו קוסט - אז תקבלו ארוחה בטיסה. במידה וזה המצב - חשוב להזמין מראש ארוחת ילדים. הם גם מקבלים ראשונים וזה יותר נחמד להם. מומלץ להצטייד אף במאכלים שהילדים שלכם אוהבים ובממתקים כאלה שבדרך כלל אתם נמנעים מלתת להם, פשוט לטוס על בטוח.

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לתינוקות - בקבוק, תחליף חלב, מים רתוחים ניתן לקבל מהדיילים, מים קרים בבקבוק גדול (אפשר לבקש גם את זה מהדיילת)

משעמם לי. בשביל לשמוע את המשפט המעייף הזה כמה שפחות קחו קופסאות פלסטיק עם סגירה חזקה ומלאו אותם במשחקים, צבעים, דפים שיעבירו את הטיסה בנעימים. הקופסאות אגב ישמשו כמשטח עבודה נוח לצביעה וציור.

למקרה והילדים יאבדו עניין במלאכת הצביעה וגם המשחקים לא יגרמו להם עיסוק מיוחד כדאי להצטייד במחשב נייד עם סרטים המיועדים לילדים שיגרמו להם עוד רגעי תעסוקה ולכם עוד כמה רגעי שינה. טיסה נעימה, לילדים, וגם לכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר