ליהנות מהדרך?

מנהל התחנה לחייל: "טחנת לנו את השכל"

רכבת ישראל הציבה פסנתרים בתחנות הרכבת לשם הנעמת השהות, חייל שישב לנגן בפסנתר לאחר שפספס את הרכבת נתקל בתגובה מעליבה של מנהל התחנה שגירש אותו (בארץ)

פרויקט הפסנתרים ( צילום מסך)

ברכבת ישראל פתחו לאחרונה בפרויקט במטרה להנעים את השהות בתחנות ובמסגרתו הוצבו פסנתרים בכמה תחנות והנוסעים מוזמנים לנגן בהם כאוות נפשם.

באתר רכבת ישראל נכתב: "אנחנו ברכבת ישראל, משקיעים חשיבה, זמן ומשאבים רבים בהפיכת חוויית הנסיעה שלכם למיוחדת ונעימה. כדי להעצים את ההנאה שלכם מהדרך, השקנו את פרויקט "מנגנים בתחנה". במסגרת הפרויקט, נוסעי הרכבת נהנים ממוסיקה נעימה ומרגיעה בדרך לעבודה או ללימודים, בחזרה מיום עמוס או בדרך הביתה".

אך מסתבר שתדמית לחוד ומעשים לחוד, אביב דולב חייל צה"ל פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את חוויותיו מהשימוש בפרויקט רכבת ישראל. בחדשות 2 פורסם כי דולב כתב שביום חמישי האחרון הפסיד את הרכבת לתחנת היעד שלו תחנת רכבת "מרכז"

בבאר שבע, ולאחר שפספס את הרכבת שלו, ניגש לפסנתר הכנף המוצב בתחנה והחל לנגן. במקום נכחו כמה עשרות חיילים ואזרחים שהמתינו לרכבות. החייל ניגן במשך כעשר דקות. במהלך נגינתו, ניגש אליו מנהל התחנה והתחיל לצעוק עליו. "די כבר. טחנת לנו את השכל", צעק מנהל התחנה לדברי דולב. נוסף לכך, דרש מנהל התחנה שהחייל יפסיק לנגן ו"יעוף" משם כלשונו.

החייל מציין כי היה המום מהדברים של מנהל התחנה וכתב בעמוד הפייסבוק שלו "אני מנגן כבר חמש שנים בפסנתר. אני לא שופן או בטהובן, אבל אף פעם לא נתקלתי בכזו התנהגות בוטה וגסה, יש דרך וצורה לדבר לאנשים. הוא פשוט פגע בי. הייתי בהלם וכמוני עוד אנשים שהיו בתחנה לא האמינו שככה הוא מתנהג. אם הנגינה שלי לא הייתה נעימה לו הוא יכול היה לסגור את החלון של המשרד שלו", אמר דולב.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה לחדשות 2: "התנהלותו של מנהל התחנה הועברה לבדיקה ולטיפול מנהליו. רכבת ישראל מזמינה את כל נוסעיה להמשיך וליהנות מהפסנתרים הפזורים בתחנות הרכבת, להנעים את זמנם של שאר הנוסעים בתחנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר