שכלה בעל ו-2 ילדים

טובה סלומון מדברת: "המחבל הסתובב אליי בחיוך רחב"

"הוא לבש חולצה לבנה ומכנסיים כהים וחשבתי שזה אורח שאני לא מכירה, אז שאלתי אותו 'מי אתה?' והוא צחק לי בפנים", תיאורה המצמרר של האלמנה והאם השכולה מהטבח בליל שבת בחלמיש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טובה סלומון (צילום: מתוך ynet)

טובה סלומון, אלמנתו של יוסף ואמם של חיה ואלעד, שנרצחו בנוכחותה בטבח בבית המשפחה בחלמיש בליל שבת, הובלה אתמול מבית החולים על ידי ניידת טיפול נמרץ, אל הלוויתם של יקיריה במודיעין, כשהיא עדיין פצועה מדקירות סכין המחבל.

כעת היא מתארת את שאירע בבית השמח שהפך לשדה קטל. כך היא תיארה באוזני חברתה תמי חופי: "היה אמור להיות 'שלום זכר' לכבוד הנכד הטרי והדלת לא הייתה נעולה, ולכן כשמישהו דפק בדלת חשבנו שזה אורח. חיה פתחה את הדלת, הוא דקר אותה והיא ברחה מהבית ויצאה בצרחות אל השביל כדי להזעיק אנשים. גם אז לא הבנתי שמדובר במחבל".

דבריה של האלמנה מיכל סלומון (צילום: אסף מגל, ynrt)

טובה המשיכה לתאר את רגעי הזוועה: "התקרבתי לדלת, המחבל הסתובב אליי בחיוך רחב, הוא לבש חולצה לבנה ומכנסיים כהים וחשבתי שזה אדם שבא ל'שלום זכר' ושאולי אני לא מכירה אותו, אז שאלתי אותו 'מי אתה?' הוא צחק לי בפנים, ואז הוא הניף את הסכין. בשניות האלה הבנתי מה קורה, התכופפתי והפניתי אליו את הגב, כדי שאם הוא ידקור אותי הוא יפגע בגב ולא בצוואר. רצתי למעלה, לאזור של חדרי השינה וישבתי על הספה".

קבריהם של יוסף, חיה ואלעד סלומון ז"ל, אחרי ההלוויה אתמול (צילום: טל שחר, ynet)

"ראיתי שהוא רץ לבעלי, יוסי, אבל לא ראיתי בדיוק מה קרה, רק שיוסי נפל ואז המחבל רץ לאלעד, ואלעד נאבק בו דקות ארוכות. זה לא היה כוחות, בא מולו מחבל עם סכין, אבל הוא חסם אותו לדקות קריטיות כדי להציל את המשפחה שלו".

"באותו רגע לא הבנתי איפה חיה. קיוויתי שהיא ניצלה וחשבתי שאולי היא מתחבאת באמבטיה או בשירותים. חיפשנו אותה בבית עד שהבנו שהיא יצאה החוצה להזעיק עזרה, והיא איננה. התושייה שלה שהיא רצה להזעיק עזרה, ושל אלעד שבגבורתו הציל את אשתו ואת חמשת ילדיהם, היא הדבר היחיד שמנחם אותי בכאב הנוראי הזה", סיימה את דבריה הכאובים.

הבן, הבת והאב, שנטמנו אתמול בבית העלמין במודיעין (באדיבות המשפחה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר