הקטל בכבישים

האם חילצה את בתה מהמכונית שנתקעה - ושתיהן נדרסו למוות

שלושה הרוגים בתאונות דרכים שאירעו הערב בדרום, ביניהם אם ובתה שנפגעו מרכב חולף כאשר האם חילצה את בתה התינוקת מהרכב שנתקע. הרוג נוסף בהתהפכות בנגב (בארץ)

זירת התאונה (צילום מבצעי מד"א)

תינוקת בת שנה ואמה, כבת 30, נהרגו בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הערב (שני) בין שני כלי רכב בכביש 40 ביציאה מבאר שבע סמוך לצומת גורל. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בשתיים פעולות החייאה ולבסוף קבעו את מותן. בתאונת אחרת באזור ערערה בנגב נהרג צעיר בן 18 בהתהפכות רכב.

בוחני תנועה של משטרת ישראל הגיעו למקום התאונה בכביש 40, ומחקירה ראשונית עולה כי האם נתקעה עם רכבה, העמידה אותו בשול הדרך בכביש שבין צומת גורל לצומת להבים ויצאה מהרכב, ככל הנראה עם התינוקת. רכב נוסף שהגיע מכיוון צומת גורל פגע בהן.

פרמדיקים של מד"א שני גמליאל ואורן וכט, שטיפלו בתינוקת ובאישה, סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו רכב פרטי מעוך בסמוך למעקה הבטיחות ומחוץ לרכב אישה כבת 30 ותינוקת כבת שנה מחוסרות הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית. בסיוע רופאת ילדים מבית החולים סורוקה שהזדמנה למקום, הענקנו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והעלנו אותן לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותן לבית החולים כשמצבן אנוש".

מעט מאוחר יותר, התקבל דיווח על רכב שהתהפך סמוך לכפר אבו קרינאת, דרומית לערערה בנגב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של צעיר כבן 18, ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע צעירה כבת 18 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובראש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר