לקוחות: קיבלנו קנס בגלל אפליקציית פנגו

ביממה האחרונה מתלוננים לקוחות של אפליקציית החנייה הפופולרית "פנגו" על תקלות קשות שגרמו לחלקם לקבל דוחות חנייה או לשלם על חנייה ארוכה ללא צורך (אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: פנגו)

בשעות האחרונות לקוחות של פנגו התלוננו כי הם אינם מצליחים שימוש בשירות החניה דרך האפליקציה. לטענתם, חלקם אף קיבלו קנס בשל התקלה במערכת.

הלקוחות הציפו את עמוד הפייסבוק של החברה בתלונות על התקלה, "מנסה כבר למעלה משעה לחייג ל- *4500 וגם שם זה מנתק אותי כל הזמן או לחלופין לא מגיב למקשים עליהם אני לוחצת. מבקשת שתחזרו אליי בדחיפות לסיום החניה שלי כבר מ- 09:05 בבוקר!", כתבה אחת הלקוחות.

"כבר שעה וחצי שהחניה פועלת לחינם! איך מבטלים חניה? כתבתי לכם הודעה בשירות לקוחות עם כל הפרטים, אבקש לבטל את החניה במיידית!!!!! לא ניתן להשיג אתכם בטלפון ולא באפליקציה!", כתבה לקוחה אחרת.

בעמוד הפייסבוק של פנגו מדווח על תקלה טכנית, ומפנים את הלקוחות להשתמש בשירות הטלפוני, "לקוחות יקרים, ישנה כרגע תקלה באפליקציה ואנו עובדים במרץ על מנת לפתור אותה. לבינתיים ניתן להפעיל חניה בחיוג ל - 4500* אנא בחרו באופציה הרגילה ולא דרך זיהוי קולי", נכתב בעמוד.

מ'פנגו' נמסר בתגובה כי "בשעות האחרונות מתרחשת תקלה זמנית שמתבטאת בזמינות האפליקציה. ניתן להתקשר ולהפעיל או לסיים חניה באמצעות חיוג קולי 4500*. מתוך אחריות, במקרים שבהם נתקבלו דוחות בשל התקלה, פנגו תסייע ללקוחותיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר