נתפסה "על חם"

גנבה תכשיטים וסלולריים ב-140 אלף ש"ח

תכשיטים וטלפונים סלולאריים בסך כ-140 אלף ₪ נרכשו בהונאת אשראי מתוחכמת, המשטרה עצרה צעירה כבת 22 ומעצרה הוארך כשהמשטרה מחפשת עוד נפגעים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בראשית שבוע שעבר התקבלה במשטרת ישראל תלונה מבעלת חנות תכשיטים במרכז העיר, לפיה הגיעה אליה לחנות צעירה ומדדה תכשיטים שונים יקרי ערך, ועת ביצוע העסקה פעלה הצעירה בצורה מתוחכמת, שעפ"י החשד 'עוקפת' את מערכות ההגנה של חברות האשראי והבנקים באמצעות כרטיס אשראי שנמצא ברשותה.

חוקרי ההונאה של משטרת ישראל פתחו בחקירה סמויה ובשיתוף עם חברת האשראי, במהלכה נאספו ממצאים נוספים ואף איתרו החוקרים בית עסק נוסף המוכר מכשירים סלולאריים, בו על פי החשד ביצעה החשודה עסקה על סך כ–10 אלף ₪ באותו דפוס פעולה.

עוד עלה מהחקירה הסמויה, כי החשודה רכשה מוצרים וטובין תוך ידיעה כי אין ביכולתה לשלם עבור הפריטים, וכי היקף ההונאה מצטבר לסכום של –140 אלף ₪.

ביום ב', החקירה הסמויה הפכה גלויה בפעילות מבצעית מיוחדת של משטרת ישראל שהביאה לאיתורה ומעצרה של החשודה (22, מרכז) בבית עסק והיא הובאה לחקירה במחלק ההונאה בירושלים בגין 'הונאה בכרטיס חיוב' וקבלת דבר במרמה', שם נקשרה למיוחס לה.

מחקירתה עלה כי החשודה ביצעה את ההונאה בצורה מתוחכמת, ובדפוס פעולה קבוע, בו נהגה לרכוש מוצרים בבתי עסק שונים תוך שימוש בכרטיס האשראי שהיה ברשותה ועפ"י החשד עת שנדרשה ע"י בית העסק לספק קוד לאישור החיוב, סיפקה החשוד קוד שהיה ברשותה אשר היה 'עוקף' את מערכות חברת האשראי, מאשר ביצוע העסקה ומיד לאחר מכן הייתה עוזבת עם המוצרים.

אמש (ב'), הוארך מעצרה של החשודה ע"י בית המשפט והחקירה נמשכת לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר