צפו בראיון

אייכלר: "אני כופר בכפיית המשטר החילוני באמצעות הצבא"

אישור תקנות חוק הגיוס לא מספקות את ח"כ ישראל אייכלר שאומר בראיון ל"כיכר בכנסת" כי קודם כל צריך לבטל את חוק גיוס חובה לכולם ולמנוע מצה"ל להיות כור היתוך של המשטר החילוני • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אישור תקנות חוק הגיוס בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת לא מספקות את ח"כ ישראל אייכלר שאומר בראיון מיוחד ל"כיכר בכנסת" כי קודם כל צריך לבטל את חוק גיוס חובה לכולם ולהפוך את צה"ל לצבא מקצועי ולא לכור היתוך של המשטר החילוני במדינה.

תקנות חוק הגיוס אושרו, תגובה ראשונה שלך...

"אני בעד ביטול חוק גיוס חובה לכולם, זה הפתרון היחיד לפלונטר הבלתי אפשרי שנמצאים בו אזרחי ישראל כאשר הצבא הופך למכשיר של התגוששויות פוליטיות, ראית מה הלך פה מול הציונות הדתית עם השירות המושתף לבנים ובנות, הורסים את הצבא, הורסים את האומה, הורסים את המדינה.

"למען ביטחון ישראל אני בעד ביטול גיוס החובה והפיכת השירות הצבאי לשירות התנדבותי בשכר מלא כמו השירות הרפואי וכמו כל שירותי החירום במדינת ישראל".

ובאשר לתקנות...

"לכן אני לא מתייחס לתקנות כאלו ואחרות שנכתבו ונחתמו באלף פשרות של אנשים מהליכוד שלא רצו להסכים או לא הייתה להם ברירה".

אבל החרדים היו שותפים לתקנות הללו...

"אני לא מדבר על התקנות אני רק משיב לך למה אני לא מדבר על התקנות. אין להם שום סמכות מוסרית לגייס אזרחים לשירות הצבא, שום סמכות. הצבא כמו רפואה, זה צורך חירום, צורך חיוני, שכל מי שמתאים לזה וכל מי שרוצה והצבא רוצה אותו...".

ח"כ ישראל אייכלר בראיון לכתב "כיכר השבת" ישי כהן

התקנות, זה הישג לציבור החרדי? עבדתם על זה חודשים

"כור ההיתוך שנקרא צה"ל, הפיכת הנושא היבטחוני לכור היתוך לעיצוב יהודי חדש שאינו נאמן ואינו חייב בתורה ומצוות הוא דבר שהורס את העם. צבא מעורב ומשותף הורס את המדינה, הורס את הביטחון, ולכן אני חוזר על עמדתי כל הזמן, אני אומר את זה לכולם, רק צבא מקצועי שאנשים מקבלים שכר ומתאימים לזה - זה יהיה פתרון".

ראש ישיבה שקורא לאלימות, להשתמטות או לסירוב פקודה צריך לשלול לו את מעמד הישיבה?

"קודם שישללו את מעמד האוניברסיטאות שראשיהם קוראים לחיילי צה"ל פושעי מלחמה והם פעילים בכל הארגונים הבינלאומיים להחרים את מדינת ישראל וכאשר יסגרו את האוניברסיטאות האלה ויפסיקו להעביר את השבעה מיליארד שקלים בשבילם, תשאל אותי על הישיבות, לפני זה אני לא מדבר על זה".

השתתפת בכל הדיונים בחודש האחרון ועכשיו אתה לא מדבר על זה?

"גם פה לא דיברתי, בוועדה אפילו לפרוטוקול לא דברתי מילה אחת, כי אני כופר בעיקר הזכות של המשטר החילוני לכפות את התרבות החילונית באמצעות הצבא ולהפוך את הצבא לכור היתוך להתנתקות של עם ישראל מתורת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר