צפו בווידאו

הצמרת הביטחונית הגיעה אל החזית המתוחה בצפון

כזכור, נתניהו נשמע אומר בעת "תקלת המקרופון" בביקורו בהונגריה, כי ישראל לא תהסס לתקוף כוחות איראניים המנסים לבסס בשטחי סוריה הקרובים חזית צפונית חדשה • צפו (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסיור הביטחוני בגבול הרגיש (צילום: איתי בית-און, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) יחד עם שר הביטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט לביקור בעוצבת הבשן ברמת הגולן, החולשת על הגבול המתוח מול סוריה.

הצמרת הביטחונית שמעה סקירות על הנעשה בגזרה מפי מפקד הפיקוד אלוף יואל סטריק, ומפקד העוצבה תא"ל יניב עשור.

בתום הסיור אמר ראש הממשלה: "אני מסיים עכשיו סיור בחרמון עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הצפון ומפקדי האוגדות. אני מתרשם מהחדות והערנות של המפקדים, של הכוחות, מהעבודה החשובה שנעשית כאן".

"המציאות כאן משתנה במהירות, דאע"ש בנסיגה גדולה, את החלל מנסה למלא איראן. איראן יחד עם חיזבאללה יוצרים כאן קשת צפונית, בסיוע גם נשק מדויק. אנחנו מטפלים באיומים החדשים הללו על מדינת ישראל. דעתנו נתונה למכלול האיומים על מדינת ישראל".

כזכור, נתניהו נשמע אומר בשיחתו עם בכירים באיחוד האירופי בעת "תקלת המיקרופון" שנשאר פתוח בביקורו בהונגריה, כי ישראל לא תהסס לתקוף כוחות איראניים המנסים לבסס בשטחי סוריה הקרובים חזית צפונית חדשה.

החשש הישראלי, כידוע, הוא מקו יבשתי היסטורי שאנשי משמרות המהפכה האיראניים מפתחים בעקביות, החל משטחם, עבור דרך רצועה הנשלטת על ידם בעיראק ועד לסוריה - במה שעלול להוות כ'חיזבאללה 2'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר