מי ששולט בהר הבית שולט על כל ישראל / עו"ד איתמר בן גביר

אם חפצי חיים ורוצים אנו בשלום אמתי, צריך להתחיל במהלך לריבונות ישראל בהר הבית, להנפת דגל ישראל בהר, ולסילוק כל מחבלי הווקף מהמקום הכי קדוש לעם ישראל (דעות)

עו"ד איתמר בן גביר | כיכר השבת |
עו"ד איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל פלאש 90 )

בין תפילת ראש חודש במערת המכפלה לנסיעה למשרדי בירושלים, פתחתי את גלי האתר וצבטתי את עצמי אם אנחנו נמצאים בישראל התשע"ז או שמא בפולין וגרמניה של שנות השלושים והארבעים במאה הקודמת...

תקציר של הימים האחרונים: מחבלים רצחו שוטרים של מדינת ישראל בהר הבית, ממשלת ישראל בצעד גלותי וחשוך החליטה להציב במקום מגנומטרים (במקום לזרוק את הווקף מהר הבית ולהניף את דגל ישראל שם), הערבים התעצבנו, מחבל ארור טבח במשפחה בלב סעודת השבת, הערבים ממשכים להתפרע וזורקים אבנים בקבוקי תבערה על חיילנו ושוטרנו, מחבל ארור ניסה לרצוח סגל דיפלומטי ישראלי בירדן המאבטח הישראלי הגן על עצמו, וכרגע ברדיו כל הדוברים (כולל דוברי ממשלת הימין העלובה) עוסקים בהתנצלויות, ובקשות סליחה, ומנטרה קבועה עד כמה הקשר עם ירדן חשוב – אחת המדינות היותר עלובות בעולם שמי השתיה שלה, זורמים ממדינת ישראל בעקבות עוד הסכם שלום מחפיר - ועד כמה צריך להרגיע את הרוחות.... השתגענו?

בספר יחזקאל לו' כותב רש"י פרשנות על הדברים האמורים וקובע כי שפלותם של ישראל חילול שמו הוא: כל זמן שעם ישראל מושפל, כל זמן שרוצחים יהודים, ומתפללים חוששים ללכת בשער שכם ובעוד ועוד מקומות ברחבי ישראל, כל זמן שעם ישראל מתרפס בפני הרוצחים, זה חילול השם, זה פגיעה בקודשי ישראל. זו אצבע בעין לעמו הנבחר של הקב"ה.

אבל יש לכך גם משמעות מעבר למשמעות העקרונית: כל זמן שאנחנו מאבדים שליטה, מתרפסים, נכנעים, מגלים סימני חולשה התיאבון של האויב גובר והטרור מרים ראש ומתגבר.

כך היה כאשר צה"ל ברח מלבנון וקיבלנו מלחמה וחטופים, כך התרחש כאשר נכנעו בשכם ויריחו ומסרנו את ערי הקודש האלה לידי אויבנו והתוצאה לא איחרה לבוא בדמות הקמת רשות של מחבלים בליבה של ישראל וטרור רצחני שישראל לא ידעה כמותו וכך התרחש כאשר ברחנו בבושת פנים ונטשנו את גוש קטיף – טילי האויב מיהרו להגיע לאשדוד, אשקלון ושדרות.

ממשלת ישראל נמצאת כרגע בפרשת דרכים אם להיכנע ולהרים דגל לבן או לצאת מהשגרה, ולשלוט בהר הבית שהוא הסמל לשליטה בכל רחבי ארץ ישראל: מי ששולט בהר הבית, שולט בכל ירושלים, מי ששולט בהר הבית שולט ביהודה ושומרון וגם בתל אביב חיפה יפו ועכו (אליהם הערבים רוצים לחזור!) מי ששולט בהר הבית מעביר מסר לעולם שיש אלוקים חיים בארץ , והוא אלוקי ישראל.

באכסניה זאת יש רבים מהקוראים הפועלים בהתאם להוראת רבותיהם האוסרים לעלות להר הבית ואני מכבד את זה, אך אין מחלוקת שלפי כל השיטות אסור שבהר הבית יחללו את המקום שועלים טמאים שמבקשים להשמיד את עם ישראל, אסור שבמקום שכתוב עליו שהזר הקרב יומת יתהלכו מחבלי וואקף ויסיתו נגד העם היהודי ויקראו לרצח יהודים, ולכל השיטות, אסור שיוקמו שם מסגדים שמקומם במכה ומדינה, ולא במדינת ישראל.

אם חפצי חיים אנחנו, אם רוצים אנו בשלום אמתי, צריך להתחיל במהלך בהר הבית לריבונות ישראל, להנפת דגל ישראל במקום, ולסילוק כל מחבלי הווקף מהמקום הכי קדוש לעם ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר