תרגיל עוקץ נחשף

ה"סבא" נתן צ'ק מזויף וג'יפ היוקרה נגנב

תושב הרצליה שניסה למכור ג'יפ פורשה נעקץ והרכב כמעט פורק בג'לג'וליה. ברגע האחרון איתרה אותו המשטרה במגרש הפירוק והשיבה את הרכב לבעליו המרומים (משטרה ומשפט)

ג'יפ הפורשה (צילום: מתוך ynet)

הונאה מושלמת כמעט הסתיימה בנזק כלכלי כבד עבור בעל רכב יוקרה שבסך הכל רצה למכור את רכבו וזכה להצגה מושקעת על סבא נדיב שרוצה לפנק את הנכד בג'יפ פורשה יוקרתי וצ'ק בנקאי מזויף. רק עירנותו של בעל הרכב מנעה מג'יפ היוקרה לגמור במשחטת רכב בג'לג'וליה.

הסיפור שנחשף ב-ynet, החל לפני כמה חודשים אז פרסם תושב הרצליה מודעה באינטרנט שבה הציע למכור את ג'יפ הפורשה שלו. כעבור כמה ימים הוא קיבל טלפון מאדם שהציג עצמו כתושב כבר סבא בשנות השלושים לחייו שרוצה לקנות את הרכב.

לאחר שנקבעה פגישה, בחן הקונה את רכב הפורשה המפואר והסכים לשלם עבורו 330 אלף שקלים. למוכר לא הייתה סיבה לחשוד. "מי שקונה לי את הרכב הוא סבא לי, איש עסקים מאוד מוכר בבורסה ליהלומים", הסביר הקונה.

למחרת הם נפגשו בבנק הדואר ברמת גן כדי להעביר בעלות. את פניו של המוכר קיבל הקונה כשהוא מלווה במי שהוצג כ"סב שלי", שניהם הגיעו במכונית מרצדס יוקרתית. ה"סב" וה"נכד" התמידו בהצגה כל הדרך אל הבנק - הם התחבקו והתנשקו בזמן שהעבירו לידי המוכר צ'ק בנקאי.

בשל העובדה שהעברת הבעלות הייתה בשעות אחר הצהריים, רק בבוקר שלמחרת הגיע המוכר לבנק, שם נחרד לגלות שהצ'ק מזויף. "אין מספר סידורי כזה", נאמר לו על ידי הפקיד. המוכר הבין שנפל בתרמית והגיש מיד תלונה למשטרה.

במפלג ההונאה של מחוז תל אביב בחנו את טופס העברת הבעלות על הרכב ופעלו לאיתורו. הודות למכשיר האיתוראן שהיה בו כיאה וכיאות לרכב יוקרה, איתרו השוטרים את הרכב בג'לג'וליה רגעים ספורים לפני שפורק לחלפים. הרכב הוחזר לבעליו ובימים האחרונים לכדו השוטרים את ה"סבא" ואת שאר חברי החוליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר