בבקו"ם הופתעו

האח השכול התגייס לצה"ל בליווי ראש העיר ישראל פרוש

לפני 3 שנים איבד אסף, את אחיו אייל יפרח, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו באיזור חברון, והיום הוא התגייס ב'תל השומר' - בליוויו הנרגש של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פרוש, עם אסף, בבקו"ם (צילום: באדיבות המצלם)

אורח מפתיע נצפה היום (רביעי) ובלט בשונותו בין מאות בני המשפחה הנרגשים שהגיעו לבקו"ם כדי ללוות את יקיריהם הצעירים שהתגייסו לשירות צבאי: ישראל פרוש, ראש עיריית אלעד.

מתברר, כי פרוש הגיע למקום יחד עם גורמים נוספים מהעירייה, בכדי ללות ולתמוך באסף יפרח בן ה-18, אחיו של אייל יפרח הי"ד, שנחטף ונרצח לפני 3 שנים עם אלעד שאער ונפתלי פרנקל, בידי מחבלי חמאס מחברון.

פרוש הסביר בראיון לגל"צ, כי "בשלוש השנים האחרונות הפכתי להיות חלק ממשפחת יפרח, אני מקווה שהם מוכנים 'לאמץ' אותי... אנחנו גרים לא רחוק אחד מהשני, והטרגדיה שלהם קרתה כשהייתי ראש עיר די טרי".

ההורים, בראיון ל"כיכר השבת" (ארכיון כיכר השבת)

ממענה לשאלות המראיינים לגבי נתוני הגיוס מעירו אלעד והאם הוא מעודד גיוס שכזה, הצליח פרוש לחמוק, ורק הוסיף: "גם כשמשפחת יפרח עשתה השבוע את ה'מסיבת גיוס' אני איתם, והודעתי להם מיד כי אהיה פה היום, וכל הלילה לא ישנתי. יש לנו נוער טוב באלעד, הוא לא היחיד שמתגייס היום - ואני איתם".

אסף עצמו סיפר רגע לפני הגיוס על תחושתו ש"אייל הולך איתי לכל מקום". הוא אף זכה לתשורה סמלית מעיריית אלעד - בדמות מתנת "צידה לדרך".

כזכור, פרשת חטיפתם של שלושה הנערים טלטלה את המדינה כולה בעת הזו לפני 3 שנים, תחילה עם החיפושים הנרחבים אחריהם, ואחר כך באבל הלאומי עם איתור גופותיהם. בהמשך גררה הפרשה את מבצע 'צוק איתן', בעקבות ירי הרקטות ע"י חמאס כתגובה למעצרם של בכיריו ששוחררו ב'עסקת שליט' - בתגובה לחטיפה ולרצח של השלושה.

איל יפרח הי"ד (באדיבות המשפחה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר