בפעם השביעית:

הכנסת ס"ת חגיגית של הזוכים בהגרלת יד לאחים על ספר התורה

מאות מתושבי שכונת פסגת זאב בירושלים, השתתפו במעמד הכנסת ספר התורה של הזוכים משפחת גוליאן בהגרלת יד לאחים על ספר תורה מהודר ומפואר. משפחת הזוכים נמנית עם התורמים הקבועים של יד לאחים במשך שנים רבות (בארץ)

הזוכה עם ספר התורה בתהלוכה ברחובה של עיר (צילום: יד לאחים)

זו השנה השביעית שבה עורך יד לאחים הגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר. ההגרלה נערכת מידי שנה בערב חג הפסח לכל תורמי יד לאחים. בהגרלה האחרונה זכתה משפחת גוליאן משכונת פסגת זאב בירושלים. אב המשפחה שקיבל את הטלפון על הזכייה, סיפר בהתרגשות כי חלום חייהם היה לזכות להכניס ספר תורה.

לאחר שבתקופה האחרונה נכתב ספר התורה המהודר על ידי סופר ירא שמיים, התקיים בבית המשפחה טקס סיום כתיבת האותיות, שבכתיבתם כובדו גם נציגי יד לאחים ובראשם הרב פנחס בסר, מרצה בכיר בארגון.

מיד לאחר מכן יצאה התהלוכה שנערכה לקול מצהלות חוגגים, לכיוון בית הכנסת 'אוהל חנה' בו מתפללים בקביעות הזוכים בהגרלה, משפחת גוליאן.

מודעות הרחוב שכיסו את לוחות המודעות בכל ירושלים והודיעו על הכנסת ספר התורה, הביאו מאות מתושבי השכונה והסביבה ליטול חלק בהכנסת ספר התורה שנערכה ברוב פאר והדר ובהשתתפות כל ילדי השכונה, דתיים ושאינם, שיד לאחים דאג לרכזם לקראת התהלוכה.

לפני הכנסת ספר התורה לבית הכנסת פתח רב בית הכנסת הרב דן גדעוני בקבלת עול מלכות שמיים ברוב עם ודיבר על הזכות הגדולה שנפלה בחיקה של המשפחה הנכבדה ועל הזכות של כל תושבי השכונה ליטול חלק בהכנסת ספר התורה. בסיום דבריו העלה על נס הרב דן גדעוני את פעילות יד לאחים במשך כל ימות השנה להצלת נפשות ולקיום מצוות פדיון שבויים, והעיד כי הוא מכיר מקרוב את פעילות הקודש הענפה של יד לאחים.

רגע מרגש היה כאשר לפני כניסת ספר התורה להיכל, ביקש אב המשפחה יובל גוליאן, להודות בפומבי לארגון יד לאחים בשם כל בני המשפחה. הוא ציין כי הם נוכחו לראות כיצד יד לאחים מילא את הבטחתו ודאג לכל פרט: החל מנתינת ספר התורה, עבור דרך מודעות הרחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, ההכנות הלוגיסטיות המורכבות, מימון התהלוכה וכלה במשאית מקושטת ומפוארת שליוותה באורות ובצלילים את הכנסת ספר התורה.

הרב חיים אייזנברג מיד לאחים נשא גם הוא דברים ושיבח את משפחת גוליאן שבמשך שנים רבות תורמת בקביעות לפעילות הקודש של יד לאחים. הוא הדגיש כי ביד לאחים שמחים בעובדה שספר התורה עלה בגורלה של משפחה שכה רצתה לזכות בספר תורה משלה.

צפו בתמונות. צילום: יד לאחים

הזוכה יובל גוליאן בביתו עם ספר התורה
הרב פנחס בסר מיד לאחים, בכתיבת אותיות
הריקוד בבית משפחת גוליאן לאחר סיום כתיבת ספר התורה.
אחד מהשוטרים שאבטחו את האירוע עם ספר התורה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר