נלכד במצלמות

צפו: השודד עם המסיכה הג'ינג'ית - בפעולה

היום הוארך בשנית מעצרו של החשוד בשוד, בן 26 מבני ברק - אזרח ארצות הברית, שתצפת על חנויות להמרת כספים - וביצע בהן ובמקומות נוספים שוד מוצלח. צפו בתיעוד (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד אחד ממעשי מהשוד (צילום: מצלמות אבטחה, מתוך חדשות 2)

בתיעוד חדש נראה השודד שדבר מעצרו פורסם היום (רביעי), תושב בני ברק, כשהוא מאיים על בעל עסק עם אקדח שלוף תוך כדי שהוא עוטה על עצמו מסיכה ג'ינג'ית של אדם מבוגר.

בעל העסק שתפס את השודד, החשוד במספר מקרי שוד שביצע בחודשים האחרונים, שחזר ל'חדשות 2 Online' שפרסמו את הסרטון, את רגעי הדרמה: בבעלות משפחתו ישנם שני עסקים סמוכים, סופרמרקט ועסק להמרת מטבעות.

לפני שבוע, כשהגיע מהסופרמרקט לצ'יינג', הוא הבחין בדמות חשודה שצופה על בית העסק: "שאלתי את חבר שלי אם הוא מזהה את החשוד הוא התחיל בהליכה איטית לכיוון תחנת האוטובוס, החבר אמר לי שהוא כבר מסתובב מהבוקר, ישר הבנתי מה קרה", שחזר.

מסיכת השוד, שנמצאה בחיפוש המשטרתי (צילום: דוברות המשטרה)

"חודש קודם לכן היה שוד בעסק דומה של קרובי משפחה שלי, ולכן הייתי בקיא בשיטת הפעולה של השודד הזה. הלכנו אחריו מבלי לרוץ כדי שלא יחשוד, קראתי לו והוא ענה לי באנגלית - כל החלקים של הפאזל התחברו לי. הוא נכנס לפאניקה ולמזלו הגיע אוטובוס, הוא קפץ דרך הדלת האחורית ואני וחבר שלי אחריו".

כשהם היו בתוך האוטובוס, לדבריו, הוא פנה לנהג שיסגור את הדלתות וביקש מהנוסעים להיות רגועים עד שתגיע המשטרה: "אני הייתי כמעט בטוח שהבנאדם חמוש. אחרי כמה דקות הגיעו השוטרים, סיפרתי להם הכול ואני וחבר שלי לא נתנו לו לרדת מהאוטובוס. השארתי אותו עם חבר שלי, הסברתי לשוטרים את המקרה ומשם הם כבר לקחו אותו לחקירה. אני מודה להם על ההיענות המהירה ולימ"ר תל אביב שפעלו לתפיסתו", סיים בהתרגשות.

הכפפות והאקדח בהן השתמש למעשי השוד (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר