תיעוד מיוחד

בדינר יוקרתי: שמעון גליק סיפר על העסקים

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראה איש העסקים שמעון גליק כשהוא מספר על הרגלי העסקים שלו. הדינר בו השתתף גליק - עורר סערה מאחר ובתחילה התפריט כלל גם בשרים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

דינר מיוחד ויוקרתי נערך במהלך השבוע לטובת ישיבת "בית מדרש גבוה" בליקווד בהשתתפות נגידים ותומכי תורה. הדינר, בראשותו של ראש הישיבה הגר"מ קוטלר נערך בביתו של איש העסקים ג'רמי עורר.

בתחילה, התחוללה סערה זאת משום שהיו כאלו שהביעו ביקורת על כך שמתקיימת ארוחה יוקרתית בשרית בעלת תפריט של 7 מנות - בעיצומן של תשעת הימים, ובעקבות כך שיגרו הנגידים המארחים מייל בו הודיעו לאהרון קוטלר מנהל הישיבה כי למרות שנערך סיום מסכת במעמד, הרי שהם מבטלים חלק מהתפריט וכן את המקהלה הווקאלית, זאת כאות אבל על חורבן בית המקדש.

בדינר, שנחל הצלחה מרובה, השתתפו בעיקר אנשי עסקים צעירים שמצטרפים בימים אלו למעגל התורמים של הישיבה והתכנית של הערב כללה גם שיח של שאלות ותשובות עם המליארדר שמעון גליק, שנחשב לאחד מגדולי וותיקי תומכי עולם התורה בארץ ובתפוצות.

ל"כיכר השבת" הגיע תיעוד מהאירוע בו נראה אחד מאנשי העסקים שואל את גליק הידוע כנאמנם של גדולי הדור אם הוא נוהג לשתף מוסד תורני או ארגון צדקה בחלק מהעסקאות על מנת לגרום לסיעתא דשמיא ולהצלחה, כאשר מראש מתחייב שאחוזים מסויימים מהעיסקה יילכו לצדקה.

גליק השיב בגילוי לב כי הוא באופן אישי אינו נוהג לעשות זאת ואינו קושר את התרומה בעיסקה, אולם הוא יודע כי דעתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הינה בעד הדבר וכי הוא רואה בכך מעלה גדולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר