מחקר חדש טוען: בירה טובה לבריאות האישה

בירה נתפסת כמשקה שיכול לעבור רק בגרונו של גבר, אך מחקרים חדשים מגלים לנו כי שתיית בירה מועילה דווקא לבריאות האשה (בריאות)

בירה. ארכיון (צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

נכון, ישנן נשים שאוהבות את המשקה המוזהב הזה, אך הן ממש מעטות. לרוב, הבירה נתפסת כמשקה גברי, ואולי בצדק. רק שמחקר חדש יכול לגרום לעלייה משמעותית בשתיית בירה בקרב נשים, ואם שאלתם, הסיבה היא בריאותית ולא כי יש משפר טעם.

מחקרים חדשים טוענים כי נשים בגיל העמידה המעונינות בחיזוק העצמות, יקפידו על שתיית שני ספלי בירה ביום. לנשים בגיל המעבר יש נטייה להידלדלות מסת העצם ובבירה תמצאו כמות משמעותית של צורן (סיליקה), שהוא מינרל חיוני מאוד לעצמות.

ומה בנוגע לגברים? תמשיכו לשתות. גם לכם בירה בכמות הנכונה תעשה רק טוב. לאנשים ששותים בירה יש כ-80 אחוזים פחות סיכון לחלות במחלות לב שונות. שתיית בירה מעלה את רמות הכולסטרול הטוב (HDL) שמגן על כלי דם ולב מפני טרשת עורקים ומפחית את קרישת הדם שעלולה לגרום להתקפי לב.

ההיסטוריה של המשקה הממכר הזה, אגב, מספרת כי הבירה הראשונה התחילה בכלל בטעות לאחר שדגנים שהושארו במחסן תבואה הפכו לבליל דייסתי. מאז, הוא הפך למשקה המועדף על מיליוני גברים מסביב לעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר